فناوری

پدرو پاسکال به تیم بازیگری فیلم Gladiator 2 ملحق شد

«پدرو پاسکال» (Pedro Pascal)، بازیگر سریال‌های «آخرین بازنده از ما» (The Last of Us) و «مندلورین» (The Mandalorian) به تیم بازیگری فیلم «گلادیاتور 2» (Gladiator 2) به کارگردانی «ریدلی اسکات» (Ridley Scott) پیوست. گفتنی است فیلمبرداری قسمت جدید «گلادیاتور» پیش از شروع فصل دوم سریال TLOU آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، «پدرو پاسکال» به تیم بازیگری فیلم مورد انتظار Gladiator 2 ملحق شد. این خبرگزاری اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نکرد. چند روز گذشته، «جوزف کوئین» (ستاره فصل چهارم سریال Stranger Things) هم به تیم بازیگری این فیلم پیوست.

پدرو پاسکال در Gladiator 2

سایر بازیگران فیلم Gladiator 2؛ از حضور دنزل واشنگتن تا بازگشت راسل کرو

در این فیلم، «پاول مسکال» (Paul Mescal) قرار است نقش «لاشیس»، پسر «لوسیلا» (با بازی کانی نیلسون) و نوه «کومودوس» (قبلاً خواکین فینیکس نقش آن را بازی کرده بود) را ایفا نماید. شایان ذکر است «دنزل واشنگتن» (Denzel Washington) یکی از نقش‌های اصلی فیلم Gladiator 2 را بازی می‌کند. این اولین همکاری او با «ریدلی اسکات» پس از فیلم «گانگستر آمریکایی» (American Gangster) است. «بری کیوگن» (Barry Keoghan) هم یکی از بازیگران ارشد فیلم مذکور خواهد بود.

نکته قابل توجه دیگر این است «راسل کرو» (Russell Crowe) علاقه خود را به حضور در قسمت جدید Gladiator اعلام کرده است. او در فیلم اصلی نقش «ماکسیموس» را برعهده داشت که بخاطرش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد. فیلم Gladiator توانست جایزه بهترین فیلم را در اسکار سال 2001 دریافت کند. انتظار می‌رود فیلم Gladiator 2 در 22 نوامبر سال 2024 (2 آذر 1403) در سینماهای سرتاسر جهان اکران شود.

  • زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Mortal Kombat 2 اعلام شد
  • احتمال پخش فصل دوم سریال The Last of Us در سال 2024

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا