فناوری

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم گرن توریسمو منتشر شد

شرکت فیلم‌سازی «سونی پیکچرز» (Sony Pictures) از اولین تریلر فیلم هیجان‌انگیز «گرن توریسمو» (Gran Turismo) رونمایی کرد. این فیلم در ماه اوت سال جاری در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

دیروز، شرکت فیلم‌سازی Sony Pictures اولین تریلر از اقتباس سینمایی Gran Turismo را منتشر کرد. این فیلم که قرار است در ماه اوت امسال اکران شود، داستان واقعی «جان ماردنبرو» (Jann Mardenborough) را به تصویر می‌کشد که در سال 2011 توانست جایزه آکادمی GT esport را از آن خود کند و به مرور به یکی از رانندگان حرفه‌ای اتومبیل‌رانی تبدیل می‌شود.

«آرچی مدکوی» (بازیگر فیلم Midsommar) نقش «ماردنبرو» را در فیلم «گرن توریسمو» ایفا خواهد کرد. «اورلاندو بلوم» (Orlando Bloom)، «دیوید هارپر» (David Harbour)، «جایمن هانسو» (Djimon Hounsou) و «گری هورنر» (Geri Horner) سایر بازیگران این فیلم مسابقه‌ای خواهند بود.

فیلم Gran Turismo توسط «نیل بلومکمپ» (سازنده فیلم‌های District 9 و Elysium) کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه آن را «جیسون هال» (نویسنده فیلم American Sniper) و «زک بایلین» (نویسنده فیلم King Richard) به نگارش در آورده‌اند. «اسد کیزیلباش» (Asad Qizilbash) و «کارتر سوان» (Carter Swan) از تیم تولیدات «پلی استیشن» (PlayStation Productions)، وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم «گرن توریسمو» را برعهده دارند. «کازونوری یامائوچی» (Kazunori Yamauchi)، مدیر استودیو Polyphony Digital وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده می‌گیرد.

تریلر فیلم گرن توریسمو

اولین تریلر فیلم گرن توریسمو؛ فروش 90 میلیون نسخه‌ای سری GT در جهان

بر اساس آمار منتشر شده در نوامبر سال 2022، سری بازی‌های Gran Turismo موفق شده تاکنون بیش از 90 میلیون نسخه به فروش رساند. اولین نسخه از این سری در سال 1997 برای پلتفرم «پلی استیشن 1» (PlayStation 1) منتشر شد. «یامائوچی» در وبلاگ PlayStation در مورد میزان موفقیت این سری گفت:

این نتیجه حاصل زحمات تنها یک نفر نیست. پشت رقم فروش 90 میلیون نسخه، همه افراد رسانه هستند که جذابیت سری «گرن توریسمو» را به مردم منتقل کردند. جامعه پلی استیشن با تمام اشتیاق خود بازی GT را در سرتاسر جهان فروخت. ما شاهد پشتیبانی بی‌نظیری از خرده‌فروشان در راستای فروش سری Grand Turismo بوده‌ایم. ما با تمام وجود از آن‌ها قدردانی می‌کنیم. در پایان من باید از تمامی بازیکنان و کاربران GT تشکر می‌کنم که جدیدترین نسخه آن را بازی کرده‌اند. گاهی اوقات می‌توان گفت که کار ما بسیار تجربی بوده است. شما می‌توانید تریلر فیلم گرن توریسمو را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • پدرو پاسکال به تیم بازیگری فیلم Gladiator 2 ملحق شد
  • نسخه کامل فیلم Super Mario Bros در توییتر لیک شد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا