فناوری

تاریخ عرضه نسخه آزمایشی بازی Starship Troopers: Extermination

استودیو Offworld Industries از تاریخ عرضه نسخه آزمایشی بازی Starship Troopers: Extermination رونمایی کرد. این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار نسخه آزمایشی (Early Access) عنوان Starship Troopers: Extermination توسط استودیو Offworld Industries اعلام شد. این نسخه فرصت ویژه‌ای را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با اعضای تیم استودیو Offworld و مراحل ابتدایی توسعه این بازی آشنا شوند. واکنش اولیه کاربران به نسخه آزمایشی بازی Starship Troopers به بهبود ویژگی‌ها و مکانیزم‌های گیم پلی برای ارائه نسخه کامل موثر خواهد بود.

بازی Starship Troopers: Extermination

قیمت نسخه آزمایشی بازی Starship Troopers و تریلر آن

نسخه آزمایشی بازی Starship Troopers: Extermination با قیمت 24.99 دلار به فروش خواهد رسید. گفتنی است با انتشار محتواهای جدید، قیمت دسترسی بازیکنان به این بازی افزایش پیدا می‌کند. Starship Troopers: Extermination یک بازی شوتر اول شخص تاکتیکی است. بازیکنان در این عنوان می‌توانند پایگاه‌های عملیاتی را تاسیس کنند و نیروهای خود را تقویت بخشند. آن‌ها می‌توانند در حالت Co-op با سایر ارتش‌های انسانی ملحق شوند تا با حشرات غول‌‌پیکر مبارزه کنند. بازیکنان در این بازی باید در کنار هم‌تیمی‌های خود در نبردهای بزرگ شرکت کنند، منابع مورد نیاز را به دست آورند، از پایگاه‌های عملیاتی خود محافظت و برای فرار به سمت منطقه استخراج با هم همکاری کنند.

نسخه Early Access عنوان Starship Troopers: Extermination در تاریخ 17 مه (27 اردیبهشت 1402) از پلتفرم «استیم» (Steam) قابل دریافت خواهد بود. شما می‌توانید تریلر این بازی را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • مایکروسافت زمان برگزاری شوکیس ایکس باکس را اعلام کرد
  • تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم گرن توریسمو منتشر شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا