بازی هافناوریکسب و کار

فیلیپس از نمایشگر فول اچ دی 272B1G با مصرف انرژی بسیار کم رونمایی کرد

کمپانی مشهور فیلیپس در زمینه تجهیزات کامپیوتری خصوصا در عرصه تولید نمایشگر حضور فعالی دارد. این کمپانی به تازگی از نمایشگر فول اچ دی 272B1G خود رونمایی کرده که راندمان بسیار قابل توجهی دارد و از ویژگی‌هایی برخوردار می‌باشد که این نمایشگر را برای مصارف خانگی و اداری کاملا ایده‌آل ساخته است. فیلیپس از ویژگی‌های مرتبط با ذخیره انرژی استفاده کرده و محصولی کاملا سازگار با سلامت کاربر و محیط زیست تولید کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به برخورداری از حالت Low Blue Mode و استفاده از قطعات صد در صد قابل بازیافت اشاره کرد.

نمایشگر فیلیپس 272B1G دارای یک پنل IPS با رزولوشن Full HD یا به عبارت دیگر 1080 * 1920 است. این نمایشگر در بزرگترین سایز از یک پنل 27 اینچی برخوردار است و با وضوح ذکر شده، یک گزینه مناسب برای اداره‌جات و مصارف خانگی محسوب می‌شود. در حالی که نرخ بروزرسانی رایج تصویر در نمایشگرهای امروزی 60 هرتز است، پنل نمایشگر جدید فیلیپس از رفرش ریت 75 هرتزی برخوردار می‌باشد.

نمایشگر فول اچ دی 272B1G :سازگار با محیط زیست و محافظ سلامتی

همان‌طور که اشاره شد، مانیتور 272B1G دارای ویژگی محافظتی به نام Low Blue Mode است که احتمالا اکثر شما با آن آشنایی دارید. این ویژگی میزان نور آبی نمایشگر را کم می کند تا از چشمان کاربر محافظت کند. نورهای آبی با طول موج کوتاه که از پنل‌های LED ساطع می‌شوند می توانند منجر به آسیب دیدگی چشم شوند و به مرور زمان بر روی قدرت بینایی کاربر نیز تاثیر منفی بگذارند. این فناوری خصوصا برای کاربرانی که مدت زمان زیادی از روز را مقابل نمایشگر هستند بسیار مفید است و مسائلی مانند سوزش یا قرمزی چشم را تا حد زیادی رفع می‌کند.

نمایشگر فول اچ دی 272B1G

دیگر مشخصه قابل توجه این نمایشگر، مصرف انرژی صفر به لطف کلید فیزیکی 0 وات است. این کلید فیزیکی در پشت نمایشگر قرار گرفته که کاربر به راحتی می‌تواند آن را در حالت خاموش قرار دهد تا جریان برق به طرف مانیتور کاملا قطع شود. این ویژگی برای آن دسته از کاربرانی که همیشه می‌خواستند امکانی وجود داشته باشد که در زمان‌های خاموشی سیستم، به طور کامل نمایشگر خاموش شود و صرفا در حالت استندبای قرار نگیرد بسیار مناسب است. در این حالت مصرف برق توسط مانیتور به صفر می‌رسد.

به منظور افزایش هر چه بیشتر راندمان، فیلیپس از یک تکنولوژی جدید در LED backlight این نمایشگر استفاده کرده که باعث می‌شود مصرف انرژی به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. Power Sensor، دیگر قابلیت مانیتور 272B1G است که در زمانی که کاربر به مانیتور خیره است، سیگنال‌های مادون قرمز بدون ضرری تولید می‌کند. اما اگر کاربر مقابل مانیتور نباشد، روشنایی صفحه به طور خودکار کاهش پیدا خواهد کرد. این قابلیت می‌تواند عمر نمایشگر را تا 70 درصد بهبود بخشد. در بخش اتصالات نیز 4 خروجی تصویر مختلف برای این نمایشگر در نظر گرفته شده که عبارتند از DisplayPort، HDMI، D-Sub و DVI. همچنین یک هاب نیز برای مانیتور جدید فیلیپس تعبیه شده که دارای 4 پورت USB 3.2 است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا