بازی هافناوریکسب و کار

زنگ تفریح: چطور در مرورگر کروم بازی مخفی تنیس ویمبلدون را بازی کنیم؟

گوگل مشغول راه‌اندازی پلتفرم بزرگ بازی خود یعنی سرویس Stadia است، اما این بدان معنی نیست که بیخیال بازی‌های کوچک و سرگرم کننده‌ای که هر چند وقت یکبار ارائه می‌کند، شده است. به عنوان مثال، چند سالی است که دایناسور پرنده در زمان قطع شدن اینترنت در مرورگر کروم موجب سرگرمی کاربران شده است. به غیر از این گوگل علاقه خاصی به بازی‌های مخفی در وبسایت سرچ خود دارد. بازی‌هایی که از نگاه تیزبین عده‌ای مخفی نمی‌ماند.

بازی مخفی تنیس ویمبلدون در گوگل کروم

بزرگترین رویداد تنیس جهان، یعنی گرند اسلم ویمبلدون در شرف اتمام است. مسابقه فینال مردان امروز ساعت 17:30 بین راجر فدرر سوئیسی و نواک جوکویچ صربستانی آغاز خواهد شد و مسابقات زنان روز گذشته با شکست سرنا ویلیامز و قهرمانی سیمونا هالپ به پایان رسید. گوگل به مناسبت این رویداد بزرگ یک بازی مخفی در مرورگر کروم طراحی کرده است. این بازی بسیار ساده و دسترسی به آن آسان است.

برای دسترسی به این بازی مرورگر کروم خود را در گوشی یا کامپیوتر باز کنید. در نوار جستجو عبارت Wimbledon scores را تایپ کنید.

نتایج این مسابقات در یک کادر ظاهر می‌شود. در بالای نتایج، نوار بالایی قسمت نتایج را تا انتها به سمت چپ بکشید، تا زمانیکه بتوانید توپ تنیس را مشاهده کنید.

بر روی توپ کلیک کنید (یا در گوشی آن را لمس کنید) تا وارد بازی شوید. بسته به اینکه با کامپیوتر یا گوشی اندرویدی این بازی را انجام دهید، با یک سگ یا روبات اندروید تنیس ویمبلدون را تجربه خواهید کرد. البته به نظر می‌رسد که کاراکترهای به‌طور تصادفی عوض خواهند شد.

این بازی بسیار ساده است. در کامپیوتر با دو جهت چپ و راست کیبورد قابل بازی است، اما در گوشی با لمس دو طرف زمین و حرکت بازیکن خود می‌توانید از توپ‌های وارد شده به زمین خود دفاع کرده و به آن ضربه بزنید.

بسته به شانس و مهارت شما این بازی می‌تواند ادامه دار باشد. باوجود ساده بودن بازی، کسب امتیاز بالا به نظر سخت می‌آید. چالش تنیس ویمبلدون را همین حالا آغاز کنید و رکوردهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا