فناوری

گلکسی S23 اولترا در در جایگاه دهم رده‌بندی دوربین DxOMark

به گفته DxOMark، گلکسی S23 اولترا بهترین دوربین را در بین سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارد. اما در بین رقبای خود بهترین یا حتی جز بهترین‌ها نیست. در رده‌بندی دوربین DxOMark، پرچمدار جدید سامسونگ در رتبه دهم قرار گرفت و موفق نشد که گوشی‌های هوشمند برندهای دیگر از جمله هوآوی، گوگل، آنر، اپل و شیائومی را شکست دهد.

طبق معمول، DxOMark مزایا و هم معایب مربوط به تجربه دوربین را فهرست می‌کند. از طرف دیگر، سیستم دوربین گلکسی‌ S23 اولترا به‌طور مداوم در سراسر صفحه کار می‌کند و آن را به دوربینی همه‌جانبه‌ و عالی تبدیل می‌کند. این موضوع کمابیش موضوع اصلی جدیدترین گوشی های سامسونگ است. آنها یک تجربه کلی قوی را در سراسر صفحه، از سخت‌افزار گرفته تا نرم افزار، ارائه می‌دهند.

در بخش نکات مثبت، منتقدان سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا را برای رندر عکس، فوکوس خودکار خوب در ثبت عکس و ویدئو و قابلیت‌های تله‌فوتو قوی در بازه‌ طولانی تحسین کردند.

از سوی دیگر، گلکسی S23 اولترا در چندین زمینه از جمله ازدست‌دادن جزئیات تصویر و تأخیر شاتر در شرایط کم‌نور و ناپایداری‌های مربوط به فوکوس و نوردهی در صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه، خوب ظاهر نشد.

گلکسی S23 اولترا با گوگل و ویوو در رتبه دهم قرار گرفتند

بهترین گوشی هوشمند سری S سامسونگ در رتبه‌بندی DxOMark حتی در بین 5 گوشی برتر قرار نداشت. گلکسی S23 اولترا با گوگل پیکسل 7 و ویوو ایکس 90 پرو پلاس در جایگاه دهم DxOMark گرفت. هر کدام از این گوشی‌ها 140 امتیاز در بخش دوربین پشتی بدست آوردند.

گلکسی S23 اولترا DxOMark

دستگاه‌هایی که در سیستم رتبه‌بندی دوربین اصلی امتیاز بالاتری کسب کرده‌اند، عبارتند از: میت 50 پرو هواوی، پیکسل 7 پرو گوگل، مجیک 4 آلتیمیت آنر، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس، پی 50 پرو هواوی، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس و می 11 اولترا شیائومی.

سامسونگ به‌تازگی گلکسی S23 اولترا را از دوره پیش‌سفارش خارج کرده‌است و این پرچمدار اکنون در 55 بازار در سراسر جهان برای خرید دردسترس است.

  • ادیشن BMW M گلکسی S23 اولترا در کره جنوبی رونمایی
  • ضعف پوشش گوریلاگلس ویکتوس 2 گلکسی S23 اولترا در برابر خط‌و‌خش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا