فناوری

تأیید حضور شرکت Ubisoft در نمایشگاه E3 2023

اینطور به نظر می‌رسد شرکت «یوبی‌ سافت» (Ubisoft) برای نمایش و معرفی عناوین مختلف خود در نمایشگاه E3 2023 حضور پیدا خواهد کرد؛ البته «در صورتی که» این نمایشگاه برگزار شود.

برگزارکنندگان نمایشگاه E3 در پاییز سال گذشته اعلام کردند که پس از چهار سال غیبت، این رویداد در سال 2023 برگزار می‌شود. اگرچه واکنش‌ جامعه بازی‌های رایانه‌ای نسبت به این اعلامیه مثبت و با استقبال همراه بوده اما به تدریج، این اشتیاق جای خود را به شک و تردید داد. چراکه چند هفته پیش، صاحبان پلتفرم یعنی «مایکروسافت» (Microsoft)، «سونی» (Sony) و «نینتندو» (Nintendo) اعلام کردند در این نمایشگاه حاضر نخواهند شد.

  • عدم حضور Xbox، نینتندو و سونی در E3 2023 در خرداد ماه

با وجود عدم حضور سه ابرشرکت صنعت گیمینگ، «ایو گیلموت»، مدیرعامل شرکت Ubisoft، در این باره با خبرگزاری IGN مصاحبه‌ای انجام داده و بیان کرده است «در صورتی که E3 امسال برگزار شود، این شرکت فرانسوی نیز یکی از شرکت‌کنندگان آن خواهد بود:

در صورتی که برگزاری نمایشگاه E3 رخ دهد، ما در آن حضور پیدا خواهیم کرد و چیزهای بسیار زیادی نیز برای نمایش و معرفی خواهیم داشت.

برنامه شلوغ Ubisoft برای حضور در E3 2023

Ubisoft یکی از شرکت‌هایی است که عناوین زیادی را می‌خواهد در سال 2023 معرفی کند. این شرکت در ابتدای سال جاری، عرضه بازی Skull & Bones را برای ششمین بار به زمان دیگری موکول کرد. سپس یوبی سافت به علت مشکلات مالی و مواجه با چالش‌های بزرگ، سه‌ عنوان‌ رونمایی‌نشده خود را کنسل کرد. بازیکنان بسیار مشتاق هستند تا اطلاعات جدیدی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora از شرکت Ubisoft به دست آورند. این شرکت همچنین تاریخ عرضه این بازی را هم به تاخیر انداخت.

شرکت Ubisoft در E3 2023

«گیلموت» در بیانیه امروز خود سعی کرد نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در مورد خط تولید شرکت Ubisoft را تسکین دهد. او گفت یوبی‌ سافت «بازی‌های زیادی را در سال مالی آینده خود منتشر خواهد کرد». شرکت Ubisoft سابقه طولانی در حضور در نمایشگاه E3 دارد. این شرکت در نمایشگاه E3 2019، عناوین Rainbow Six Extraction و Immortals: Fenyx Rising را معرفی کرد. یوبی سافت در سال 2021 در نمایشگاه مجازی E3 شرکت کرد و برای اولین بار اطلاعاتی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای طرفداران خود به اشتراک گذاشت.

نمایشگاه E3 قرار است پس از چهار سال، دوباره به صورت حضوری در آمریکا برگزار شود. هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه برگزاری این نمایشگاه منتشر نشده است. این نمایشگاه توسط سازمان‌دهندگان PAX، New York Comic-Con و Star Wars Celebration برگزار خواهد شد که نشان‌دهنده رویکرد جدیدی برای همایش است. تغییر شکل E3 پس از سال‌ها آشفتگی، از جمله افشای اطلاعات شخصی شرکت‌کنندگان و لغو کامل E3 2022 صورت می‌گیرد.

  • عرضه پنج بازی جدید از ارباب حلقه‌ها در سال مالی 2023/2024
  • ESA تأیید کرد که رویداد E3 2022 به‌طور کامل لغو شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا