فناوری

گوگل به طور رسمی از گوشی تاشو  Pixel Fold رونمایی کرد

بازار گوشی‌های تاشو حالا پذیرای یک عضو تازه وارد است. گوگل، غول جستجوی جهان به تازگی با انتشار تیزری از گوشی  Pixel Fold خبر از معرفی این محصول تاشو در آینده‌ای نزدیک داد.

کنفرانس توسعه‌دهندگان سالانه گوگل، یا همان Google I/O در روز 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد. اما از همین حالا نیز مشخص است که در این رویداد یک محصول سخت‌افزاری قرار است همه توجهات را به خود جلب کند. شایعات فراوانی اخیراً به گوش می‌رسید مبنی بر این که شرکت تصمیم دارد در رویداد Google I/O محصولات زیادی مانند پیکسل تبلت، پیکسل فولد و پیکسل 7a را رونمایی کرد.

و حالا خود گوگل نیز تأیید کرده که در رویداد امسال پیکسل فولد معرفی خواهد شد. این شرکت تیزر ویدئویی کوتاهی در حساب توئیتر خود منتشر کرده و همزمان با روز جهانی استاروارز (4 می)، شعاری هم‌راستا با این روز برای گوشی تاشو خود انتخاب کرده است:  May The Fold Be With You!

تیز رونمایی از Pixel Fold گوگل

زمانیکه شرکت سازنده تصویری رسمی از محصول خود به نمایش می‌گذارد، دیگر تصاویر لو رفته از آن هیچ اهمیتی ندارد. البته این موضوع برای غول جستجوی جهان تازگی ندارد و سال گذشته نیز اقدامی مشابه انجام داده بود. همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید، سبک طراحی این گوشی مانند گلکسی فولدهای سامسونگ است، اما از نظر طراحی بیشتر شبیه به Find N و Find N2 اپوپو به نظر می‌رسد تا محصول سامسونگ.

انتظار می‌رود که این گوشی با تراشه Tensor G2 راهی بازار شود و 283 گرم وزن داشته باشد. با این مشخصه، پیکسل فولد ممکن است که به باتری بزرگتری در مقایسه با Galaxy Z Fold4 مجهز شده باشد. همچنین شایعات حاکی از آنست که اولین گوشی تاشو گوگل با قیمت 1799 دلار در تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) راهی بازار آمریکا می‌شود. در هر حال، تنها 5 روز به رویداد Google I/O باقی مانده و به زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی، قیمت و زمان عرضه آن به دست ما خواهد رسید.

  • گوشی موتورولا اج 40 با تراشه Dimensity 8020 معرفی شد
  • قدرت پردازشی تنسور G3 گوگل ضعیف‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود
  • جریمه 1.6 میلیارد پوندی در انتظار اپل به دلیل کندکردن آیفون در انگلستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا