بازی هافناوریکسب و کار

یک گیمینگ کامل و مطمئن با قیمت مناسب: لپ تاپ Acer Predator Helios 300

خورده فروشان در سراسر جهان، همچنان تهدیدی برای لو رفتن محصولات سخت افزاری و IT به حساب می آیند؛ هر چند که کنفرانس "ایسر" به تازگی بسیار پربار و درخور توجه برگزار شده است، اما نام یک لپ تاپ در این میان توسط فروشگاه های آنلاین به بیرون درز کرده است که در کنفرانس رسمی این شرکت، خبر چندانی از آن نبود.

لپ تاپ Acer Predator Helios 300 محصولی قدرتمند و گیمینگ، از سری مدل های خوش قیمت و اقتصادی ایسر، به زودی در بازارهای جهانی، رقبا را به چالش می کشد. در گذشته نیز مدل هایی از Acer Predator Helios 300 معرفی شده بود اما این سری با دیگر مدل ها تفاوت هایی داشته و با توجه به عدم اطلاعات زیادی که در کنفرانس از آن ارائه شده است، اینک می توانیم بهتر این محصول را بشناسیم.

لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 هر چند که چیزی شبیه به یک میان رده ی بازی است، اما کارایی بالایی را به نمایش گذاشته و ایسر با حذف برخی از زرق و برق های اضافی، نوت بوکی باریک و جذاب را برای گیمرها طراحی کرده است. این محصول به صفحه کلید کاملا نورانی با دیودهای RGB مجهز شده است. یک خرده فروش استرالیایی ضمن ارائه این اطلاعات، سخت افزارهای داخلی آن را نیز لو داده است. Helios 300 از پردازنده نسل نهمی Intel Core i i7-9750H بهره می برد.

لپ تاپ Acer Predator Helios 300

همچنین پردازش های گرافیکی در این مدل نیز بر عهده یک میان رده جالب با نام Nvidia GeForce 1660 Ti است. این کارت گرافیک در کلاس نوت بوک، به تازگی معرفی شده است. اگزوزهای این محصول در پشت و کناره ها، تهویه مناسبی را برای این مدل به ارمغان آورده است. در مدلی که در کنفرانس معرفی شده بود، کارت گرافیک GeForce RTX 2070 Max-Q و GeForce RTX 2060 را به همراه داشت. 512 گیگابایت حافظه SSD و حداکثر 2 ترابایت حافظه HDD در آن نصب شده است. نمایشگر آن نیز با فناوری G-Sync، دارای فرکانس 144 هرتز است که البته شاید در پیکربندی های ارزان تر، تغییراتی به چشم بخورد. لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 با شروع قیمت 1200 دلار آمریکا، در بازار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا