بازی هافناوریکسب و کار

نظرسنجی: بهترین و بدترین سکانس‌های سریال Game of Thrones کدام‌ها بودند؟

تنها یک روز به شروع فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت یا همان Game of Thrones باقی مانده است. فصل هشتم گیم آو ترونز آخرین فصل از این سریال دوست داشتنی است که تنها 6 قسمت خواهد داشت. پخش فصل پایانی از فردا 14 اپریل آغاز خواهد شد و در روز 19 می (29 اردیبهشت) شاهد پخش آخرین قسمت از این مجموعه خواهیم بود.

در آستانه پخش فصل هشتم سریال گیم آو ترونز تب هیجان انگیزی در سراسر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است. کم پیش می‌آید که استوری‌های اینستاگرام را چک کنید و حداقل یکی از دوستانتان شمارش معکوس برای شروع این سریال را به اشتراک نگذاشته باشد. در توئیتر و ردیت هم که بحث‌های داغی در خصوص سرنوشت شخصیت‌های سریال و چگونگی به پایان رسیدن گیم آو ترونز در جریان است. البته از یوتیوب و تحلیل‌های اسپویلرهای (اشخصاصی که داستان را پیش از تماشای شما لو می‌دهند) یوتیوبری نباید غافل شد. اگر شما هم مانند ما علاقه‌ای به لو رفتن داستان پیش از پخش آن علاقه‌ای ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که تا زمانیکه خودتان با چشم‌های خودتان سریال را ندیده‌اید، در فضای مجازی فعالیت نداشته باشید و یا حداقل دوستانی که احتمال لو رفتن داستان از سمت آنها وجود دارد را از خودتان دور کنید.

شما بگوید بهترین‌ها و بدترین‌ها در GoT

گیم آو ترونز بدون شک یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که از شبکه HBO پخش می‌شود. فصل‌های پایانی این سریال و حتی تیرزها و تریلرهای آن رکورد پربیننده‌ترین برنامه‌ها را شکسته است. درجه محبوبیت Game of Thrones برای شما به چه اندازه است؟ به نظر شما هم GoT بهترین و محبوب‌ترین سریال در حال پخش و حتی تمام دوران است؟ بهترین و بدترین صحنه این سریال از دید شما و تا اینجای کار کدام‌ها بودند؟

نظرات این پست ممکن است موجب لو رفتن داستان برای کسانی باشد که 7 فصل ابتدایی سریال را ندیده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا