بازی هافناوریکسب و کار

غول به تمام معنی ایسر با دنیایی از فناوری: Predator Helios 700

کمپانی "ایسر" که یکی از بزرگترین سازندگان نوت بوک، و لپ تاپ های گیمینگ در جهان است، تا کنون چندین بار دست به ابداعاتی جدید در این حوزه زده است؛ به عنوان مثال می توان به نخستین لپ تاپ گیمینگ جهان با نمایشگر منحنی اشاره کرد.

این شرکت به تازگی لپ تاپ مخصوص بازی و البته حرفه ای Predator Helios 700 را معرفی کرده است که بازهم یکی از ویژگی های برجسته آن، "اولین و ابتکاری بودن در بخشی از طراحی" است. لپ تاپ ACER Predator Helios 700 دارای صفحه کلید متحرک است؛ چیزی که شاید گیمرهای بسیاری بدان نیاز داشته باشند. این محصول با شروع قیمت 2699 دلار، از پیکربندی و کانفیگ های متفاوتی برخوردار است.

نوت بوک گیمینگ Predator Helios 700

Predator Helios 700 از پردازنده های نسل 9 در مدل های پرچمدار Core i9 بهره می برد؛ پس از پردازنده های غولی که بر روی لپ تاپ جدید ایسر نصب شده اند، جالب است بدانید که این محصول در حوزه پردازش های گرافیکی، به کارت گرافیک های GeForce RTX 20 از جمله کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 208 و آن هم از نوع فاقد Max-Q مجهز شده است! عدم استفاده از کارت گرافیک های سری Max-Q به معنی قدرت بیشتر است! Acer Predator Helios 700 می تواند از حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره ببرد که در پیکربندی پرچمدار آن نصب است.

لپ تاپ Predator Helios 700

این درنده قدرتمند ایسر دارای مانیتور 17 اینچی IPS با رزولوشن FHD است؛ ظاهرا ایسر متوجه این مسئله شده است که مانیتورهای 4K در بین لپ تاپ ها چندان کارایی نداشته و پر طرفدار نیستند. این نمایشگر به فناوری NVIDIA G-Sync مجهز شده است. سیستم صوتی دالبی به همراه ساب ووفر و صدای 5.1، استفاده از کنترلرهای پیشرفته ی Killer Wi-Fi AX 1650 و E3000 و نسل چهارم فن های فلزی AeroBlade 3 از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ فوق پیشرفته به حساب می آیند.

حرکت صفحه کلید HyperDrift به سمت جلو و عقب، نه تنها یک ویژگی ارگونومیک به حساب می آید، بلکه به طور خودکار فن های اضافی در پشت صفحه کلید را برای تهویه بیشتر فعال می کند. این صفحه کلید روشنایی RGB را نیز به همراه دارد. با تغییر وضعیت صفحه کلید، در بالای لپ تاپ 2 قسمت دیگر نیز حرکت کرده و نمایی جذاب و عجیب را به وجود می آورند. استفاده از کلید های Turbo به صورت خودکار به تغییر وضعیت تهویه و افزایش پرفورمنس سخت افزاری می پردازد. Acer Predator Helios 700 در ماه ژوئیه در قفسه های فروشگاه قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا