بازی هافناوریکسب و کار

شباهت بسیار زیاد تبلت آینده هوآوی به آیپد پرو اپل!

چندی پیش سامسونگ از تبلت بالارده خود، Galaxy Tab S6 رونمایی کرد و حالا گزارشاتی مبنی بر این موضوع شنیده می‌شود که اپل هم در حال آماده سازی نسل بعدی آیپد پرو است. حالا وبسایت 91Mobiles اعلام کرده که هوآوی هم مشغول ساخت تبلت پرچمداری است که به احتمال بسیار زیاد در اوایل سال 2020 معرفی خواهد شد. اما تا اینجای کار از تبلیت آینده هوآوی چه می‌دانیم؟

انتظار می‌رود که تبلت آینده هوآوی MediaPad M7 نام داشته باشد. به‌تازگی تصاویر رندرشده از این محصول بالارده منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه دارای نمایشگری بلند با گوشی‌های گرد خواهد بود حاشیه‌های نسبتاً باریکی دور آن را فرا خواهد گرفت. از نظر ظاهر این تبلت بسیار شبیه به آیپد پرو اپل به نظر می‌رسد. باوجود آنکه حاشیه‌های این اطراف دستگاه در آن حدی بزرگ هستند که دوربین سلفی و یا هر سنسور مورد نیاز دیگری در آن قسمت جای بگیرد، هوآوی بنابه دلایلی ترجیح داده تا از نمایشگر حفره‌ای برای این دستگاه استفاده کند.

قاب پشتی این تبلت بالارده به نظر می‌رسد که از جنس آلومینیوم باشد و سیستم دوربین با چیدمان عمودی در قسمت بالای سمت چپ آن قرار گرفته است. کیفیت پایین تصویر امکان آن را نمی‌دهد که به‌طور دقیق‌تر در این تبلت کنکاش کنیم، این یعنی به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا MediaPad M7 دارای دو دوربین در قاب پشتی خود خواهد بود یا یک دوربین همراه با فلش LED. در نمایی هم که از لبه پایینی دستگاه وجود دارد، بلندگوی اصلی دستگاه و پورت USB-C قابل مشاهده می‌باشد، اما اینکه آیا دستگاه دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست.شباهت زیاد تبلت هوآوی به آیپد پرو اپل

M-Pen قلمی مشابه با Apple Pencil

از مشخصات دیگر تبلت پرچمدار آینده چینی‌ها می‌توان به سازگاری با کیبورد مغناطیسی هوآوی و قلم بهبودیافته M-Pen اشاره کرده که احتمالاً آن هم در کنار معرفی تبلت رونمایی خواهد شد. درست مانند Apple Pencil، قلم جدید هوآوی هم به صورت مغناطیسی به لبه تبلت متصل خواهد شد و به احتمال بالا می‌تواند بی‌سیم شارژ شود. با آنکه هنوز مشخصات تبلت MediaPad M7 به‌طور کامل فاش نشده، اما انتظار می‌رود که این دستگاه با چیپست جدید پرچمدار هوآوی، Kirin 990 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا