بازی هافناوریکسب و کار

سامسونگ نسخه 10 Year Galaxy Edition برای گلکسی اس 10 پلاس در نظر گرفت

شرکت سامسونگ پیشتر در کنفرانس 20 فوریه محصولات مختلفی را معرفی کرد که هر یک دارای مشخصه های قابل توجه و طراحی شیک هستند. از جمله آنها باید به سری گلکسی اس 10 پرچمدار اشاره کرد و این سری در مقایسه با نسل پیشین تغییرات گسترده پیدا کرده و انتظار می رود کره ای ها به کمک این تحولات فروش خوبی را شاهد باشند.

در این بین سامسونگ به مناسبت 10مین سال عرضه سری گلکسی اس نسخه ویژه 10 Year Galaxy Edition برای گلکسی اس 10 پلاس در نظر گرفته که شامل یک باکس خاص و محتویاتی منحصربفرد می شود. قیمت این نسخه کم نیست زیرا یک مدل محدود بوده و با ویژگی های جالب توجهی همراه می باشد. این نسخه شامل گلکسی اس 10 پلاس با حافظه رم 12 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی ، بدنه عقب سرامیکی، یک گلکسی واچ 46 میلمتری، یک گلکسی بادز جدید و چندی دیگر می شود.

به گفته کمپانی نسخه 10 Year Galaxy Edition بیش از 1599 یورو قیمت دارد که باتوجه به محتویات موجود چنین قیمتی ارزشمند است. زیرا با یک خرید می توان از چند محصول هوشمند سامسونگ بهره برد و هر یک نیز به صورت جداگانه گران قیمت هستند.نسخه ویژه گلکسی اس10

هنگامی که سامسونگ خانواده گلکسی اس 10 را رونمایی کرد، انتظار می رفت به مناسبت دهمین سال رونمایی این سری، پک منحصربفردی در نظر گیرد و در نهایت چنین بسته ای معرفی شد. در میان سه مدل نسخه Galaxy S10e با پیکربندی 6/128 و 8/256 گیگابایتی، مدل Galaxy S10 در پیکربندی 8/256 و 8/512 گیگابایتی، مدل S10+ در پیکربندی 8/512 گیگابایت و 12 گیگابایت/1 ترابایت به فروش می رسد.

سامسونگ در مناطق مختلف پیشنهادهای تبلیغاتی متفاوتی دارد، برای مثال در برخی مناطق همراه با پیش خرید گلکسی اس 10، یک دستگاه گلکسی بادز و در برخی دیگر یک دستگاه نسخه 46 میلیمتری ساعت هوشمند گلکسی واچ به مشتریان ارائه می شود. البته نخستین باری نیست که کره ای ها پیشنهادی تبلیغاتی هیجان انگیزی در برخی مناطق ارائه می دهند.

کره ای ها در نظر دارند سری گلکسی اس 10 را مارس امسال عرضه کنند اما مدل 5G در بهار سال جاری به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا