بازی هافناوریکسب و کار

ماه آینده به استقبال کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 می رویم

کارت گرافیک های سری GTX 166xx که احتمالا در نخستین اقدام در روزهای آتی با GTX 1660 Ti معرفی خواهند شد، گزینه های ناجی انویدیا و گیمرهای کم درآمد و متوسط هستند؛ اینک به تازگی اطلاعاتی از کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 بدست آمده است که احتمالا سومین محصول از این گروه، در ماه آینده معرفی خواهد شد. برخی معتقدند که یکی از دلایلی که انویدیا NVIDIA GeForce GTX 16xx ها را در حال گرم کردن نگاه داشته است، فروش کامل کارت گرافیک های GTX 1000 است.

به طور دقیق مشخص نشده است که NVIDIA GeForce GTX 1650 چه تعداد هسته CUDA را در دل خود حمل می کند؛ با این وجود می دانیم که سیلیکون TU-117 در کنار 4 گیگابایت حافظه گرافیکی، آن را همراهی می کنند. این حافظه از انواع GDDR5 یا GDDR6 است که البته با توجه به معماری TURING، احتمالا با گونه GDDR6 روبرو خواهیم بود.

یک رابط 128 بیتی، حافظه را به بخش GPU متصل کرده و ظاهرا با توان حرارتی در حدود 75 وات روبرو هستیم که بازهم یک برتری بزرگ برای کارت گرافیک های NVIDIA به همراه خواهد داشت. فرکانس میانی و یا احتمالا بیشینه (بدون اورکلاک کارخانه) در رنج 1485 مگاهرتز قرار می گیرد. این کارت گرافیک که از SLI پشتیبانی نمی کند، احتمالا در ماه آتی میلادی رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا