فناوری

با بخاری HEATBIT رمزارز استخراج کنید!

ما همیشه بدنبال ترکیب کارهای مختلف برای بهره‌گیری از زمان به بهترین شکل ممکن هستم. این ایده عالی بنظر می‌رسد زیرا بسیاری از اوقات ما نمی‌توانیم زمان را به‌خوبی مدیریت کنیم. در این بین ممکن است ایده‌ ترکیب کارها، به حوزه‌هایی اشاره کند که درظاهر هیچ وجه اشتراکی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. برای مثال آیا تصور کرده‌اید که می‌توان از بخاری به‌عنوان یک ماینر رمزارز برای جبران قبوض ماهانه برق نیز استفاده کرد؟ احتمالاً به‌نظر می‌رسد که این دو حوزه در نگاه اول ارتباطی با یکدیگر ندارند. اما درحال‌حاضر محصولی به‌نام HEATBIT دقیقاً با این هدف طراحی شده و برای خرید دردسترس است. در واقع با بخاری HEATBIT علاوه‌بر گرم‌کردن محیط خانه‌ خود، می‌توانید روزانه تا 30 دلار رمزارز استخراج کنید.

مشخصات بخاری HEATBIT

  • ابعادی به اندازه‌ یک کامپیوتر شخصی یا بلندگوی استریو
  • سر و صدای بسیار کم (بی‌صداتر از یخچال کار می‌کند و تا 42 دسی‌بل را با قدرت کامل تولید می کند)
  • دارای قدرت بالای 1.4 کیلووات
  • امکان استخراج رمزارز با توان فوق‌العاده‌ 14 تراهش برثانیه (یک تریلیون هش برثانیه)

در واقع، پروژه‌ HEATBIT از سال 2021 شروع شد، زمانی که این برند کمپین Kickstarter را راه‌اندازی کرد. ارسال اولین محصولات این استارتاپ در اکتبر 2022 آغاز شد. از این شرکت موفق شده است از اوایل سال 2021 حدود 1000 دستگاه HEATBIT را باقیمت 1199 دلار در سرتاسر جهان بفروشد.

بخاری HEATBIT استخراج رمزارز

مشخصات بخاری Heatbit مانند سایر محصولات رده‌بالا به نظر می‌رسد. این محصول از مدارهای داخلی مخصوصی بهره می‌برد که تراکنش‌های بیت کوین را تقریباً بدون ایجاد صدا، پردازش کرده و تریلیون‌ها محاسبه در ثانیه انجام میدهد. بنابراین بخاری HEATBIT علاوه‌بر گرم‌کردن محیط خانه، برای شما رمزارز نیز استخراج می‌کند.

این دستگاه می‌تواند محیطی به ابعاد 46 مترمربع را گرم کند. جالب‌تر از همه این است اگر به‌صورت 24 ساعته از این بخاری استفاده کنید، حدود 30 دلار رمزارز برای شما استخراج خواهد کرد.

محصولات دیگری نیز با قابلیت استخراج رمزارز استخراج در راه هستند

گفتنی است که سازنده‌ HEATBIT قصد دارد محصولات دیگری را نیز با همین هدف تولید کند. یکی از ایده‌های او، گرم‌کن صندلی توالتی است که می‌تواند بیت کوین استخراج کند. او همچنین به ساخت آب‌گرمکن و ماشین‌های ظرف‌شویی با قابلیت استخراج رمزارز فکر می‌کند.

  • کره شمالی در 5سال اخیر 1.2 میلیارد دلار رمزارز سرقت کرده است
  • توییتر قیمت سهام و رمزارزها را مستقیماً در نتایج جستجو نمایش می‌دهد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا