بازی هافناوریکسب و کار

رونمایی GeIL از رم های سری Orion – طراحی شده برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا

GeIL برای طراحی رم های سری Orion خود گیمرها و تولیدکنندگان محتوا را در نظر گرفته است. این سری از حافظه‌های رم در ظرفیت‌ها و سرعت‌های بسیار متنوعی روانه بازار خواهند شد. یکی از ویژگی‌های جالب رم‌های جدید گیل این است که فارغ از ظرفیت و سرعت، تمامی ماژول‌ها مجهز به هیت سینک‌های خنک کننده هستند که ضمن پائین نگه داشتن دمای تراشه حافظه، در زیبایی ظاهری کیس نیز تاثیرگذار است.

سرعت بالا و زمان تاخیر کم مهم‌ترین ویژگی رم های سری Orion کمپانی GeIL هستند که این دو فاکتور برای گیمرها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. فرکانس پایه رم‌های Orion از 2666 مگاهرتز آغاز و به 4000 مگاهرتز ختم می شود. ماژول‌های با فرکانس بالا برای سیستم‌های مبتنی بر پردازنده‌های رایزن بسیار مناسبند چرا که این پردازنده‌ها در زمان ترکیب با رم‌های پرسرعت، عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهند.

رم های سری Orion شرکت گیل

رم های سری Orion برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا

ویژگی مثبتی که به آن اشاره هم شد، هیت سینک آلومینیومی رم‌های جدید گیل است که در دو رنگ قرمز/مشکی و خاکستری همراه شده‌اند و زینت بخش سیستم‌های گیمینگ کاربران خواهند بود. در حالی که بخش لبه بالایی بالا هر دو مدل مشکی رنگ است. در یک گوشه نماد GeIL نقش بسته تا در زمان قرارگیری داخل کیس، برند سازنده رم مشخص باشد. در مورد زمان تاخیر نیز، این رم‌ها بین CL16 تا CL22 در کیت 64 گیگابایتی دسته بندی می‌شوند.

علاوه بر گیمرها، تولیدکنندگان محتوا نیز می‌توانند کاملا بر روی رم‌های جدید گیل حساب باز کنند. کیت‌های ظرفیت بالای سری Orion برای کاربردهایی مانند Adobe Premiere Pro که نیاز به مقدار رم زیادی دارند ایده‌آل هستند. کیت‌های ظرفیت بالای این سری در انواع تک و یا دو کاناله به تولید رسیده‌اند. میزان ولتاژ هر ماژول نیز از 1.20 آغاز می‌شود و در بالاترین سرعت‌ها با 1.35 ختم می‌شود. ضمنا این سری فقط در قالب ماژول‌های DIMM طراحی شده پس صرفا قابل استفاده بر روی کامپیوترهای رومیزی هستند.

AMD Edition Orion Series

با وجود اینکه بسیاری از رم‌های جدید از نورپردازی RGB برخوردارند، گیل به هر دلیلی از این ویژگی در رم‌های جدید خود استفاده نکرده است. با این حال باید گفت طراحی این رم‌ها زیبا است. سری Orion دارای یک نسخه AMD Edition نیز می‌باشد که نهایت سازگاری را با پردازنده‌های رایزن دارند. کمپانی سازنده هنوز قیمت و زمان عرضه این حافظه‌های رم را اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا