بازی هافناوریکسب و کار

ویژه برنامه ویدیویی برترین محصولات سال 2019

برنامه زندگی و تکنولوژی – معرفی برترین محصولات سال 2019، به دلیل اتفاقات پیش آمده در هفته‌های گذشته با چند هفته تأخیر پخش شده است و با احترام تقدیم می‌شود به درگذشتگان و خانواده‌های داغدار حوادث هفته‌های گذشته در ایران.

این برنامه توسط حسین عالیان با همکاری مدیران وبسایت‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، به ترتیب حروف الفبا: آرش افراسیابی (mobile.ir)، عرفان باستانی (gadgetnews.net)، شهریار بارانی (shahrsakhtafzar.com)، افسانه پناهی (sakhtafzarmag.com)، محسن صحافی (farnet.io)، علی صدرالدینی (click.ir) و پیمان گلکار (itresan.com) با همراهی کارشناسان حوزه فناوری از جمله شهروز چرکچی، آریا کرنافی و رضا عالیان به عنوان کمیته داوران، تهیه و تولید شده است.

بررسی و انتخاب محصولات با توجه به ورود آنها به بازار ایران و مهم‌تر از آن، بررسی محصول توسط رسانه بوده است و شرکت داده نشدن محصولات دیگر در این رویداد به منزله بد بودن آنها نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: بررسی مادربرد Gigabyte B450 Aorus Pro

جایزه

اما به پاس همراهی شما خوبان بناست تا به قید قرعه به 15 نفر از بینندگان و مشارکت کنندگان این برنامه هدایایی از سوی شرکت محترم هوآوی و شرکت محترم گیگابایت اهدا شود. به همین منظور از شما بیننده محترم در خواست می شود تا به صفحه @h.alian در اینستاگرام رفته، آن را فالو کرده و زیر همین پست در آن صفحه، 3 نفر از دوستانتان را منشن کنید و شانس خود را برای برنده شدن در این قرعه کشی امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا