بازی هافناوریکسب و کار

نظرسنجی: بهترین گوشی سال 2019 به انتخاب کاربران سخت‌افزار

کمتر از 20 روز به پایان سال 2019 باقی مانده است و بعید به نظر می‌رسد که در روزهای باقیمانده از سال، محصول جدید برجسته‌ای توسط تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند معرفی شود. حالا زمان مناسبی به نظر می‌رسد که از میان گوشی‌هایی که امسال معرفی شده‌اند بهترین‌ها را انتخاب کنیم. البته ما امسال هم قصد داریم مانند سال گذشته با همکاری شما و با نظر مستقیم مخاطبین سخت‌افزار این کار را انجام دهیم.

اکثر کمپانی‌های بزرگ، سالانه حداقل 3 گوشی را روانه بازار می‌کنند و با یک حساب سرانگشتی تعداد آنها از همه انگشت‌های دست و پا هم بیشتر می‌شود. برای انتخاب بهترین گوشی‌های سال 2019 از نگاه کاربران وب‌سایت سخت‌افزار ما امسال تصمیم گرفتم در در هر رده یک نظرسنجی داشته باشیم. یعنی شما باید بهترین گوشی پرچمدار بالارده، بهترین میان‌رده و بهترین پایین‌رده اقتصادی را انتخاب کنیم. پس با ما همراه باشید.

{loadposition pollq140}

{loadposition pollq141}

{loadposition pollq142}

در پایان این نظرسنجی از شما دعوت می‌کنیم که از میان گوشی هوشمند تاشو سال 2019، هرچند که هیچکدام از آنها در عهده توان خرید ما نیست، یک گزینه را انتخاب کنید.

{loadposition pollq143}

از دید شما کدامیک از گزینه‌های بالا بهترین گوشی سال 2019 به حساب می‌آیند؟ اگر هم انتخاب شما در میان گزینه‌ها وجود ندارد، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. به ما و مخاطبین دیگر وبسایت سخت‌افزار بگویید که دلیل شما برای این انتخاب چیست.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین پردازنده سال 2019 به انتخاب کاربران سخت‌افزار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا