بازی هافناوریکسب و کار

نوت بوک ایسر Spin 7 معرفی شد: اولین لپ تاپ مجهز به نسل دوم پردازنده Snapdragon 8cx

کوالکام سال گذشته با معرفی پلتفرم اسنپدراگون 8cx خود را وارد بازار کامپیوترهای ویندوزی کرد. این تراشه‌ساز بزرگ امریکایی روز گذشته نسل دوم این پردازنده را نیز برای دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10 رونمایی کرد. اکنون به فاصله یک روز از معرفی این چیپست، شاهد معرفی نوت بوک ایسر Spin 7 به عنوان لپ تاپ مجهز به تراشه جدید کوالکام، Snapdragon 8cx هستیم.

معرفی نوت بوک ایسر Spin 7

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این چیپست، پشتیبانی از جدیدترین نسل شبکه مخابراتی یعنی فناوری 5G است. با این حال ایسر از ارائه مشخصات فنی دقیق، قیمت و همچنین زمان عرضه نوت بوک جدید خود خودداری کرده است. تا به این لحظه در مورد Spin 7 می‌دانیم که یک نوت بوک 2 در 1 تبدیل شدنی با وزن 1.4 کیلوگرم است که از این حیث می‌تواند با برترین اولترابوک‌ها و رده بالاترین لپ تاپ‌ها رقابت کند. ضخامت این دستگاه نیز تنها 0.6 اینچ است. ایسر این نوت بوک را با بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم به رنگ آبی همراه کرده است. همچنین سازنده تایوانی تائید کرده که این نوت بوک دارای نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن Full HD و پنل IPS است. صفحه نمایش لمسی این دستگاه با پوشش ضد میکروب گوریلا گلس همراه شده است.

معرفی نوت بوک ایسر Spin 7

هفته گذشته ایسر نوت بوک Swift 5 را با پردازنده Tiger Lake اینتل و همین ویژگی برای نمایشگر دستگاه معرفی کرده بود. در بدنه دستگاه فضایی برای قرارگیری قلم استایلوس Acer Active تعبیه شده که حساسیت فشاری این قلم 4096 درجه است. همچنین همان طور که در بالا اشاره شد، نوت بوک جدید ایسر به لطف بهره مندی از چیپست Snapdragon 8cx کوالکام، از اتصال 5G در هر دو فرکانس 6 گیگاهرتز و mmWave پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود ایسر به زودی اطلاعات بیشتری راجع به مشخصات فنی دستگاه و همچنین قیمت و زمان عرضه آن منتشر کند.

بیشتر بخوانید: عملکرد ضعیف‌تر Snapdragon 8cx نسبت به Core i5 8250U

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا