فناوری

ثبت علامت تجاری Pixel Watch توسط گوگل برای ساعت هوشمند پیکسل

در سال‌های گذشته شایعات زیادی در خصوص عرضه ساعت هوشمند گوگل منتشر شده اما بالاخره به نظر می‌رسد که گوگل واچ قرار است به بازار راه پیدا کند، زیرا Google به تازگی درخواست ثبت یک علامت تجاری با نام Pixel Watch را کرده است. با این وجود، ثبت علامت تجاری توسط گوگل اطلاعات زیادی در رابطه با امکانات و زمان عرضه ساعت هوشمند به ما نمی‌دهد و اسناد ارسال شده توسط این کمپانی برای اداره ثبت اختراع و پتنت ایالات متحده به مربوط به ساعت هوشمند و لوازم جانبی آن می‌شود.

این اقدام گوگل نشان می‌دهد که این کمپانی احتمالا در آینده‌ای نزدیک محصول جدید و پوشیدنی خود را معرفی خواهد کرد و قبلا در برخی گزارش‌های غیررسمی افشا شده، زمان عرضه این ساعت هوشمند ماه May اعلام شده بود. با این حال احتمال تاخیر در فروش گوگل واچ تا ماه اکتبر (مهر) نیز وجود دارد.

هنوز اطلاعات بیشتری موجود نیست اما تخمین زده می‌شود که این محصول در اواخر امسال با طرحی دایره ای و شفاف عرضه شود

با ثبت علامت تجاری برای ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch به نظر می‌رسد که این دیوایس از طراحی براق و دایره‌ای برخوردار باشد و ممکن است یک دکمه‌ی فیزیکی نیز بر روی آن تعبیه شده باشد. مانند بقیه ساعت‌های هوشمند بازار، انتظار می‌رود که محصول پوشیدنی جدید از سری پیکسل گوگل با قدم‌شمار، سنسور ضربان قلب و اطلاع از شرایط آب و هوایی عرضه شود.

ثبت علامت تجاری Pixel Watch

فعلا اطلاعات کمی در مورد قیمت گوگل پیکسل واچ در دسترس است و این شرکت هنوز اطلاعاتی در این رابطه منتشر نکرده، اما برچسب قیمتی این کالا می‌تواند تاثیر زیادی در جذب خریدار و رقابت این محصول با دستگاه‌های مشابه دیگر بگذارد. ساعت هوشمند گوگل پس از عرضه باید با محصولات سامسونگ و اپل در این بخش رقابت کند و ما می‌دانیم که اپل واچ با کارکرد یکپارچه خود با گوشی‌های آیفون، موفقیت بزرگی برای کمپانی سازنده به ارمغان آورد.

در همین حال صاحبان گوشی‌های پیکسل گوگل، ساعت هوشمندی نداشته‌اند که بتواند عملکردی منظم و یکپارچه‌ای مانند دستگاه‌های اپل و یا سامسونگ ارائه دهد. عرضه ساعت پیکسل واچ به بازار می‌تواند برای گوشی‌های سری پیکسل نیز مفید باشد.

  • قرارداد همکاری گوگل و iFixit برای تامین قطعات و تعمیرات گوشی های پیکسل
  • معرفی از نسخه جدید ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini با قیمت کمتر
  • هوش مصنوعی موتور جستجو گوگل برای کمک به پیشگیری از خودکشی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا