فناوری

اعلام تاریخ عرضه بازی RoboCop: Rogue City + تریلر گیم پلی

استودیو «تِیون» (Teyon) با انتشار تریلر گیم پلی جدید تاریخ عرضه بازی RoboCop: Rogue City را مشخص کرد.

به گزارش وب‌سایت VGC، استودیو Teyon در جریان رویداد Nacon Direct، تریلر گیم پلی جدیدی از بازی RoboCop: Rogue City را منتشر کرد. همچنین این استودیو اعلام کرد تاریخ عرضه این بازی از ماه ژوئن به سپتامبر سال 2023 موکول می‌شود.

تریلر گیم پلی جدید این بازی نشان می‌دهد «روبوکاپ» برای انهدام یک گروه از قاچاقچیان مواد مخدر وارد زیرزمین یک فروشگاه آرکید می‌شود. برجسته‌ترین نکته این نمایش، وجود ترکیبی از المان‌های شوتر اول‌شخص با مهارت کارآگاهی است. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی RoboCop: Rogue City را در پایین صفحه تماشا کنید:

عرضه بازی RoboCop: Rogue City در سپتامبر 2023

بازی RoboCop: Rogue City در ماه سپتامبر برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود. کاربران پی‌سی می‌توانند این بازی را از طریق پلتفرم «استیم» (Steam) یا فروشگاه «اپیک» (Epic Store) پیش‌خرید کنند. Nacon (ناشر بازی) هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه نسخه «نینتندو سوئیچ» RoboCop: Rogue City اعلام نکرده است. استودیو Teyon در حالی وظیفه تولید بازی RoboCop را برعهده دارد که آن‌ها در سال 2019 بازی Terminator: Resistance را منتشر کردند.

عرضه بازی RoboCop: Rogue City

بازی RoboCop: Rogue City داستان مستقلی از سری فیلم‌های «روبوکاپ» را روایت می‌کند که بازیکنان در شهر «دیترویت» به دنبال نابودی دشمنان و برقراری عدالت می‌روند. سازندگان تایید کردند این بازی از عناصر نقش‌آفرینی و انتخاب دیالوگ برای پیش‌بردن ماموریت‌ها برخوردار است. اولین نمایش از گیم پلی بازی RoboCop در ماه ژوئیه سال گذشته منتشر شد. به گفته استودیو Teyon، «پیتر ولر» (Peter Weller)، بازیگر سری فیلم‌های «روبوکاپ» در این بازی حضور نقش‌آفرینی می‌کند. قسمت اول فیلم RoboCop به کارگردانی «پاول ورهوفن» (Paul Verhoeven) در سال 1987 اکران شد.

  • سونی از اقدام احتمالی ایکس باکس برای نابودی سری Call of Duty در پلی استیشن ابراز نگرانی می‌کند
  • اقدام سونی برای خرید استودیوهای بزرگ با بودجه 5 میلیارد دلاری
  • عرضه بازی EA Sports PGA Tour به زمان دیگری موکول شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا