فناوری

معرفی جزئیات فصل جدید بازی Fortnite؛ اضافه‌شدن چاشنی سرعت در سیستم مبارزات

کاربران در فصل جدید بازی «فورتنایت» (Fortinite) می‌توانند سریع‌ترین سیستم مبارزات بازی را تجربه کنند.

شرکت «اپیک گیمز» (Epic Games) به‌زودی فصل جدیدی از بازی پرطرفدار Fortnite را منتشر می‌کند. بازیکنان در قسمت چهارم فصل دوم Fortnite با تغییرات اساسی از جمله افزایش یافتن میزان سرعت گیم پلی بازی روبرو می‌شوند. فصل جدید بازی Fortnite با الهام از انیمه‌های سایبرپانکی و علمی-تخیلی، یک مگاشهر بی‌نظیر را به بازیکنان معرفی می‌کند.

در این مگاشهر، بازیکنان شاهد تعداد زیادی «گرایند ریل» (Grind Rail) در اطرف شهر خواهند بود. بازیکنان با کمک چنین ابزاری می‌توانند بین ساختمان‌ها به صورت آزاد حرکت کنند. در هر پشت‌بام ساختمان‌ها، دریچه‌ای وجود دارد که به بازیکنان نیروی هوایی می‌دهد تا از طریق زیپ‌لاین‌ها، با سرعت از یک نقطه به نقطه دیگر پرواز کنند. این قابلیت بی‌شک سرعت گیم پلی و سیستم مبارزات بازی را افزایش می‌دهد. کاربران معتقد هستند این قابلیت باعث شده بازی Fortnite شبیه به عناوین Sunset Overdrive و Tony Hawk شود.

سازندگان اعلام کردند استفاده از چاشنی سرعت برای تمامی کاربران اجباری نخواهد بود. این گرایند ریل‌ها تنها بخشی از نقشه بزرگ بازی را به ترن‌هوایی تبدیل کرده است. بقیه بخش‌های این شهر دست‌نخورده باقی ماندند و سرعت گیم پلی آن به مانند بازی اصلی است.

فصل جدید بازی Fortnite

معرفی فصل جدید Fortnite؛ فصل جدید حس متفاوتی به کاربران فورتنایت می‌دهد

اعمال تغییرات تدریجی مشخصه اصلی بازی Fortnite به شمار می‌آید. «فورتنایت» از معدود بازی‌هایی است که هر روز خود را به‌روزرسانی می‌کند و از نو آفریده می‌شود. هر به‌روزرسانی تغییرات چشم‌گیری نسبت به گذشته ایجاد می‌کند و همین مسئله منجر می‌شود Fortnite برای سالیان دراز باقی بماند. با انتشار قسمت چهارم فصل دوم بازی، ما مدام شاهد تازه‌سازی گیم پلی آن برای کاربران هستیم.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch)، سیستم عامل «اندروید» (Android) و «آی‌‌اواس» (IOS) و رایانه شخصی (PC) قابل دریافت است. شما می‌توانید تریلر فصل جدید بازی Fortnite را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • رسمی: ایکس باکس به صورت غیر حضوری در E3 2023 شرکت می‌کند
  • نسخه دمو Chainsaw بازی Resident Evil 4 Remake در دسترس کاربران قرار گرفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا