بازی هافناوریکسب و کار

دستگاه های تاشوی ارزان راهی بازار خواهند شد: قیمت زیر 1000 دلار

دستگاه‌های تاشو از سال 2019 به این سمت وارد حوزه حرفه‌ای گوشی هوشمند شدند. نسل اولیه تلفن‌های هوشمند اولین بار توسط سامسونگ و هوآوی وارد بازار شد اما با توجه به نقص‌هایی که این سری از دستگاه‌ها در زمان عرضه اولیه خود داشتند، فروش چشمگیری را تجربه نکردند. اما دستگاه های تاشوی ارزان به زودی راهی بازار خواهند شد تا در صورت کمبود امکاناتی مثل صفحه نمایش با جنس شیشه، کاربران ناراحتی از بابت پرداخت هزینه بالای هزار دلار نداشته باشند و بتوانند این دستگاه‌ها را با قیمتی بسیار پایین‌تر از حال کنونی خریداری کنند.

هیچ چیزی نیست که گران بودن دستگاه‌های تاشو را انکار کند. از زمان عرضه این دستگاه‌ها شاهد قیمت‌هایی نزدیک به 1500 دلار برای این دستگاه‌ها بودیم و حتی اولین نمونه وارد شده در بازار نیز قیمتی بالای 1000 دلار را تجربه کرده بود. اما ظاهرا بر اساس گزارش‌های بدست آمده باید به زودی منتظر دستگاه های تاشوی ارزان در بازار برای قشری که قصد هزینه کردن مقدار کمی از پول خود برای خرید یک گوشی هوشمند تاشو هستند باشیم.

دستگاه های تاشوی ارزان

دستگاه های تاشوی ارزان در دست تولید توسط سامسونگ

این گزارش از سوی DSCC یا محل تامین نمایشگر در چین بدست رسیده و بر اساس آن احتمالا سامسونگ اولین کمپانی باشد که دستگاه‌های جدید فولد خود را با قیمتی پایین‌تر از 1000 دلار وارد بازار کند. البته این به معنای حذف کامل سری پرچمدار نیست و هنوز هم شاهد دستگاه‌های تاشو با قیمت 1400 دلار و حتی بالاتر خواهیم بود اما موضوع اصلی، امکان و جیب مردم بوده است. درحال حاضر ارزان‌ترین دستگاه تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد هنوز هم قیمت 1000 دلاری دارد.

همانطور که گفته شد با پرداخت هزینه 1000 دلاری کاربر انتظار دریافت یک گوشی تمام عیار را خواهد داشت. اما دستگاه‌های تاشو حتی با وجود گذشت دوسال هنوز هم مشکلاتی از جمله نمایشگر پلاستیکی و نبود ویژگی ضد آب را با خود یدک می‌کشند. این درحالی است که با صرف هزینه 1000 دلاری می‌توانید بهترین پرچمدار سری S سامسونگ را خریداری کنید و از متریال شیشه، قابلیت ضد اب بودن، دوربین بهتر و سایر موارد دیگر اینچنینی برخوردار شوید.

نظر شما با این تصمیم چیست؟ ایا با ورود دستگاه‌های تاشو با قیمت 700 الی 800 دلاری در بازار، روند استفاده از این دستگاه‌ها بین مردم بیشتر و بیشتر خواهد شد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا