فناوری

دنبال کردن بازی المپیک با گوشی هواوی چگونه است؟

همانطور که استحضار دارید به دلیل اعمال برخی تحریم‌های آمریکا علیه شرکت چینی هواوی، بسیاری از سرویس‌ها و نرم افزارهای اندروید و گوگل برای گوشی‌های این کشور در دسترس نیستند. به همین جهت برای هر امر عادی‌ای، نرم افزار یا سرویس دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بسیاری از اوقات این سرویس‌های جدید آنچنان بد هم عمل نمی‌کنند. برای نمونه دنبال کردن بازی المپیک با گوشی هواوی بسیار آسان شده است و شما می‌توانید با سرویس Petal Search به آسانی از اخبار و پخش زنده المپیک بهره‌مند شوید. برای جزئیات بیشتر نحوه دنبال کردن بازی المپیک با گوشی هواوی با ما همراه باشید.

  • نمایش 1800 پهپاد در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو

نحوه دنبال کردن بازی المپیک با گوشی هواوی

سرویس سرچ هواوی (پتال سرچ) یا همان موتور جستجوی هواوی از 50 زبان و 170 کشور و منطقه پشتیبانی می‌کند. اکنون نیز که بازی‌های المپیک در حال برگزاری است، بروزرسانی جدید صورت گرفته تا کاربران بتوانند به آسانی و از طریق صفحه اصلی برنامه و یا برگه‌ی Petal Go، از آخرین اخبار مرتبط با المپیک مطلع شوند. شما با چند ضربه می‌توانید تعداد مدال‌های توزیع شده برای هر کشور، رویدادهای خاص در حال پخش، ورزشکاران و مشخصات آن‌ها و تیم‌های مختلف المپیک را پیدا کنید. ما در ادامه برخی از ویژگی‌های جدیدی که در این برنامه جستجو اضافه شده و چگونگی دسترسی به آن‌ها را به شما خواهیم گفت.

برخی از بروزرسانی‌ها و نحوه اطلاع از اخبار و بروزرسانی‌های بازی‌های المپیک در صفحه اصلی پتال سرچ:

۱ – با لمس نماد یا کلید میانبر المپیک در صفحه اصلی این برنامه، چندین دسته مختلف برای شما به نمایش در خواهد آمد:

Matches: جزئیات برنامه‌ها وبازی‌های آن روز و البته روزهای آتی

Medal Tracker: تعداد مدال‌های توضیح شده برای هر کشور و ورزشکار را می‌توانید دنبال کنید.

پیدا کردن مطالب مرتبط با سلیقه شما و پیشنهاد کردن آن‌ها

اطلاع از موضوعات پر طرفدار و پر حاشیه

۲- اضافه شدن حالت تاریک و روشن به برنامه برای راحتی چشم کاربران

۳- در صورت تمایل به دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد المپیک و بازی‌های آن، پتال سرچ گنجینه‌ای از محتوای مربوط به المپیک را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا