بازی هافناوریکسب و کار

تخم‌مرغ رکوردشکن در بهترین‌های توئیتر 2019 هم حضور داشت

دی ماه سال گذشته اکانتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با قصد شکاندن رکورد لایک کایلی جنر، عکس از تخم‌مرغی مشابه با پست او به اشتراک گذاشت و موفق شد رکورد لایک‌های این شبکه را جابجا کند. در حال حاضر این پست در اینستاگرام بیش از 50 میلیون لایک گرفته است. اما نکته جالب ماجرا اینست که حساب این تخم‌مرغ معروف در توئیتر هم شاهکار کرده.

توئیتر در گزارش سال 2019 خود اعلام کرده است که یکی از توئیت‌های اکانت "World Record Egg" در میان پرریتوئیت‌ترین‌های سال قرار گرفته است. توئیتی که بیشترین میزان ریتوئیت را داشته متعلق به اکانت رسمی گروه BTS است که در آن یکی از اعضای این گروه پاپ کره‌ای لب‌خوانی با آهنگ Bad Guy از Billie Eilish انجام می‌دهد.

گروه BTS

همانطور که از دنیای اینترنت انتظار می‌رود، توئیت‌های دیگری که مورد استقبال کاربران در توئیتر قرار گرفته‌اند، متعلق به حیوانات بامزه است. جوجه اردکی که گروهی از مردان را تعقیب می‌کند و یا گربه‌ای که اجازه نمی‌دهد موانع یک بچه مانعی بر سر راه او شود از توئیت‌هایی بودند که بیشترین میزان ریتوئیت را دریافت کردند. یکی دیگر از این ویدئوها که با استقبال روبه‌رو شد، کودکی بود که پرنده خود را تربیت کرده بود تا در صورت جیغ کشیدن به شخص مقابل حمله کند.

  • در این میان سریال Game of Thrones هم جایگاه نخست را در میان برنامه‌های تلویزیونی از نظر بیشترین میزان توئیت در رابطه با آن بدست آورد. سریال Stranger Things در جایگاه دوم قرار گرفته و پس از آن The Simpsons و La Casa de Papel در جایگاه‌های بعدی می‌باشند.
  • The Avengers: Endgame فیلمی بوده که در توئیتر 2019 بیشتر از فیلم‌های دیگر از آن صحبت شده است. پس از آن Toy Story 4، جوکر و Spider-Man: Far From Home در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
  • تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی بازیگری پربحث در توئیتر بوده است و شاید دلیل اصلی این موضوع خروج اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول بوده. کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا)، Zendaya (بازیگر Spider-Man: Far From Home) و رابرت داونی جونیور (آیرون من) جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.
  • گروه BTS، آریانا گرانده، دریک، ریحانا و کاردی بی برترین موسیقیدان‌ها در سال 2019 در توئیتر بودند.
  • بارسلونا، رئال مادرید و منچستر یونایتد تیم‌هایی بودند که در توئیتر بیشتر از آنها حرف زده شد.
  • مگان رپینو، فوتبالیست خانم تیم ملی آمریکا و نیمار بزریلی برترین ورزشکاران بودند.
  • دونالد ترامپ، باراک اوباما، نارندرا مودی (نخست وزیر هند) و الکسندریا اوکاسیو کورتز سیاست‌مدارانی بودند که در رابطه با آنها بیشترین حرف در توئیتر زده شد.
  • در نهایت پراستفاده‌ترین ایموجی در توئیتر هم، ایموجی معروف خندیدن با چشم‌های اشک‌آمده معرفی شد.

در پایان به شما توصیه می‌کنیم، برای بهتر شدن حالتان ویدئوهای لینک شده در این مطلب از حیوانات بامزه را تماشا بفرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا