بازی هافناوریکسب و کار

فن کوچک 5 دلاری Raspberry Pi برای خنک کردن رایانه‌های کوچک

بنیاد Raspberry Pi از زمان تاسیس خود همیشه ما را با محصولات شگفت انگیز غافلگیر کرده است. امسال هم به رسم هر ساله از سخت افزارهای جدید و جالب توجهی رونمایی کرده که انتظارات کاربران را بالاتر برده و سهولت استفاده از کامپیوترها در مکان‌ها و حالت‌های مختلف را هدف قرار داده است. Raspberry Pi 4 به روز شده، دوربین جدید رزبری پای، Raspberry Pi 400، یک صفحه کلید (در نقش یک کامپیوتر تمام عیار) از جمله محصولات اخیر این بنیاد هستند. اما به نظر می‌رسد که آخرین محصول آن‌ها کمی متواضع‌تر است. یک فن و هیت سینک 5 دلاری که برای خنک نگه داشتن Raspberry Pi 4 طراحی شده و حتی برای اورکلاک‌ نیز مناسب است. برای جزئیات بیشتر فن کوچک 5 دلاری Raspberry Pi با ما همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های فن کوچک 5 دلاری Raspberry Pi

نکته قابل توجه این محصول، اندازه مناسب آن برای قرار گرفتن روی پردازنده مینی کامپیوتر رزبری پای است و دقیقا روی آن قرار می‌گیرد. هرچند ممکن است ایده افزودن یک فن به Raspberry Pi کمی مضحک به نظر برسد (آن هم در زمانی که بیشتر مردم به دنبال کاهش فن رایانه‌ها هستند، نه اضافه کردن آن‌ها) اما این فن به میزان قدرت و کارایی این کامپیوتر کمک می‌کند. برای مثال Raspberry Pi 4 به روز شده که در اوایل سال جاری با 8 گیگابایت حافظه رم عرضه شد را در نظر بگیرید. تمام محصولات این بنیاد به گونه‌ای طراحی شدند که به نفع کاربر باشند و مشکلات و معضلات آن‌ها را برطرف کند.

فن 5 دلاری Raspberry Pi همانطور که از نامش پیداست، فقط برای Raspberry Pi 4 طراحی شده توسط بنیاد Raspberry Pi سازگار است و از خرده فروشان مختلف تأیید شده در وب سایت این شرکت یا سایت‌های دیگر با قیمت 5 دلار در دسترس است.

نظر شما درباره فن کوچک 5 دلاری Raspberry Pi چیست؟ آیا تا به حال از محصولات این شرکت استفاده کرده‌اید؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا