بازی هافناوریکسب و کار

شرکت AMD برنامه اختصاصی در نمایشگاه CES 2021 خواهد داشت

اگرچه به علت همه گیری Covid-19 بسیاری از نمایشگاه‌های بین المللی قطعات کامپیوتر و الکترونیک عملا یا به تعویق می‌افتند و یا کنسل می‌شوند، اما انجمن فن آوری کاربران که برگزار کننده CES است، اعلان کرده است که نمایشگاه سال آینده بزرگزار خواهد شد اما به صورت غیر حضوری و از راه دور. در همین رابطه شرکت AMD نیز اعلام کرده است که مدیر عامل آن شرکت خانم دکتر لیسا سو نطق یک ساعته ای را در CES 2021 خواهد داشت. این نطق در رابطه با محصولات جدید AMD خواهد بود.

شرکت AMD در CES سال گذشته نیز با برنامه‌ای پر پیمان به معرفی Ryzen 4000 از خانواده Renoir پرداخت. حال انتظار می‌رود، در CES سال آینده این شرکت سری جدید Ryzen 5000 از نسل Cezanne را رونمایی کند. نطق دکتر لیسا سو ممکن است به صورت پخش زنده از راه دور باشد و یا به صورت ویدیو از پیش ضبط شده باشد، به هر جهت بی صبرانه منتظر تاریخ 23 دی ماه 1399 و پیگیر اخبار CES خواهیم بود تا اطلاعات جدید در این ربطه منتشر شود.

سخن رانی دکتر لیسا سو در CES 2021

شرکت AMD ممکن است در ارتباط با نسل جدید و یا مدلهای جدید گرافیک‌های NAVI و همچنین نسل آینده پلتفرم‌های رایزن سازگار با سوکت AM5 اطلاع رسانی کند. سال آینده همچنین سال بسیار مهمی ‌برای اینتل خواهد بود، چرا که از شواهد پیداست حافظه‌های DDR5 در سال آینده آماده عرضه به بازار خواهند شد، بنابراین هر دوی این شرکت‌ها برای عرضه فن آوری‌های جدید رقابت سختی را خواهند داشت، و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

ناگفته نماند انشاالله سایت سخت افزار به مانند سالهای گذشته پوشش کاملی را از نمایشگاه CES 2021 ارائه خواهد کرد و سخنرانی خانم لیس سو را به طور زنده پوشش خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا