بازی هافناوریکسب و کار

سیستم عامل Harmony هواوی در تلویزیون هوشمند Honor Vision به اروپا می‌آید

سیستم عامل داخلی Huawei به نام Harmony، به توانمندی‌های سطح بالا شهرت دارد و احتمالا بتواند به عنوان جایگزین Android به اروپا بیاید. در حقیقت، وینسنت پانگ، اعلام کرده بود که هارمونی هرگز به گوشی‌های هوشمند نخواهد آمد. بنابراین فقط در گجت‌های پوشیدنی، تلویزیون و دیگر لوازم خانگی از این سیستم عامل استفاده خواهد شد. به یاد داشته باشید، سیستم عامل Harmony یک اقدام بزرگ و به موقع است.

سیستم عامل Harmony به اروپا می‌آید

سیستم عالم هارمونی یک موفقیت بزرگ برای هواوی به حساب می‌آید و قدمی بزرگ برای این کمپانی محسوب می‌شود. اکنون خبری منتشر شده که این سیستم عامل در تلویزیون‌های هوشمند Honor Vision در اروپا عرضه خواهند شد. به عنوان یک یادآوری سریع، تلویزیون Honor Vision دارای شش بلندگو 10 وات و حافظه داخلی متفاوت – به ترتیب 16 گیگابایت و 32 گیگابایت است. این تلویزیون در بازار اروپا با برندهای معروف دنیا به رقابت خواهد پرداخت. در ابتدا، بازارهای اروپا قادر به انتخاب بین یک نوع 65 و 75 اینچی خواهند بود و مدل‌های 55 اینچی و 85 اینچی دیرتر به بازار عرضه می‌شوند.

در قلب تلویزیون Honor Vision یک Honghu 818 قرار دارد که دارای برخی از عملکردی هوشمند برخوردار است و همچنین فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر از جمله برآورد حرکت و جبران حرکت (MEMC) ، تصویربرداری از محدوده دینامیکی بالا (HDR) را ارائه خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به وضوح فوق العاده (SR)، کاهش نویز (NR)، بهبود کنتراست پویا (DCI)، مدیریت خودکار رنگ (ACM) و محلی سازی (LD) نیز اشاره کرد. از طرفی دیگر پردازنده این تلویزیون چیپست HiSilicon Hi1103 بوده که از پهنای باند 2.4 گیگاهرتز ، 5 گیگاهرتز دو باند و 160 مگاهرتز برای نرخ بارگیری حداکثر تا 1.7 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ویژن حتی برای دوربین داخلی خود از یک HiSilicon Hi3516DV300 NPU اختصاصی برخوردار بوده و برخی از ویژگی‌های جالب عکس گرفتن Ai را فراهم می‌کند، که بیشتر برای تماس‌های ویدیویی قابل استفاده است. به لطف سیستم عامل Harmony و HiLink، تلویزیون ویژن همچنین می‌تواند به عنوان یک مرکز اصلی برای اینترنت اشیا خانه هوشمندتان باشد. هنوز هیچ اطلاعات واقعی در مورد قیمت گذاری و یا زمان عرضه برای دسترسی در اروپا در دست نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا