بازی هافناوریکسب و کار

ازراک نسخه Razer Edition مادربرد Taichi را با چیپست X570 و B550 رونمایی کرد

کمپانی ازراک ضمن اعلام همکاری با کمپانی شناخته شده ریزر، سری Razer Edition مادربرد Taichi را معرفی کرده که اولین مادربرد جهان محسوب می‌شود که با سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB یکپارچه شده است. کروما یکی از بزرگ‎ترین اکوسیستم‎های نورپردازی در دستگاه‌های گیمینگ با پشتیبانی از بیش از 500 دستگاه، بیش از 150 عنوان بازی یکپارچه شده و همچنین بالغ بر 15 میلیون کاربر در سراسر جهان به شمار می‎رود. بدین تریب همکاری ریزر و ازراک، مادربرد Taichi Razer Edition را تبدیل به یک مرکز کنترل برای تمامی دستگاه‌های مجهز به سیستم نورپردازی کروما ریزر کرده است.

نسخه Razer Edition مادربرد Taichi

از آنجایی که AMD در سری پردازنده‎های جدید رایزن 5000 شدیدا گیمرها را مورد هدف قرار داده، طبیعیست که ازراک همکاری AMD محوری را با ریزر ترتیب داده باشد. ترکیب این پردازنده‌های قدرتمند با مادربرد Taichi ازراک که یک سری کاملا حرفه ای و رده بالا محسوب می‎شود، می‌تواند برای هر کاربری اغوا کننده باشد. نسخه Razer Edition مادربرد Taichi با چیپست AMD X570 و B550 روانه بازار خواهد شد. قطعات RGB بر روی هر دو نسخه توسط نرم افزار Razer Synapse مدیریت خواهند شد. جدا از PCI Express 4.0، دو ویژگی کلیدی دیگر در این مادربردها برای گیمرها وجود دارد که عبارتند از قدرت بالا و اتصال پایدار و قابل اعتماد.

نسخه Razer Edition مادربرد Taichi

هر دو مدل قابلیت پشتیبانی از پردازنده‎های رایزن 5000 را دارا هستند و با برخورداری از مدار تغذیه 16 فاز، آماده اورکلاک سطح بالای CPU هستند. به لطف وجود تراشه‌های Killer Ethernet E3100 و Killer Wi-Fi 6 AX1650، سرعت اتصال به شبکه برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای قابل توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: همکاری Lian-Li و RAZER برای ساخت کیس حرفه ای PC-O11 Razer Edition

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا