بازی هافناوریکسب و کار

وزیر ارتباطات: هیچ سورپرایزی بهتر از گام برداشتن برای سلامتی مردم نیست!

وزیر ارتباطات اوایل هفته گذشته اعلام کرد که روز پنجشنبه برای مردم سورپرایزی خواهد داشت. او با اعلام این موضوع موجی از هیجان، اضطراب و نگرانی را تا روز پنجشنبه به کاربران هدیه داد، اما در نهایت پرده‎برداری "پست پلاس" و عدم استقبال کاربران از معرفی آن به سورپرایزی برای وزیر ارتباطات تبدیل شد.

حالا با گذشت چند روزی از این ماجرا، همچنان سورپرایز وزیر ارتباطات موضوع داغ رسانه‎ها است. آذری جهرمی امروز در مراسم رونمایی از ناوگان برقی شرکت ملی پست، ضمن اشاره به این موضوع که وزارت ارتباطات با تجهیز پست به ناوگان برقی به پروژه تهران هوشمند پیوسته است، افزود:

شرکت ملی پست با اجرای طرح پست پلاس یکی از آلوده‌ترین مناطق تهران را به 200 موتور برقی، 50 دوچرخه و 10 ماشین برقی مجهز می‌کند و یک گام در این حوزه به پیش می‌رود.

توضیحات جهرمی درخصوص سورپرایز پست پلاسآذری جهرمی معتقد است که حرف زدن درخصوص آلودگی هوا کافی است و باید به آن عمل کرد. او با تأکید که به این که هیچ سورپرایزی بهتر از گام برداشتن در جهت سلامتی مردم نیست افزود که در سال‌های گذشته پست دارای ناوگان هوایی بوده، اما کنار گذاشته شد و با راه اندازی نخستین پهپاد پستی ناوگان هوایی پست دوباره زنده شد و با اولویت در خدمت هلال احمر و اورژانس قرار می‌گیرد تا به نیازهای دارو و درمان بیماران نیز کمک کند.

وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که اگر پروژه پهپاد پستی در کشور خارجی انجام می‌شد جوانان ما حسرت می‌خوردند، تصریح کرد:

پروژه پهپاد پستی به دست جوانان خلاق ایرانی انجام شده است و ما با جدیت این پروژه را پیگیری می‌کنیم و با نظر خواهی از مردم اسم مناسبی را برای نخستین پهپاد پستی انتخاب خواهیم کرد.

آذری جهرمی در پایان با تأیید پذیرش شوخی از سمت مردم، عنوان کرد که نظرات مردم در هر قالبی ولو شوخی‌ها ارزشمند است.
او در پایان اعلام کرد که پست پلاس به صورت پایلوت در یک منطقه از تهران اجرا می‌شود و با بررسی نتیجه آن در بقیه مناطق تهران و کشور نیز پیاده سازی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا