بازی هافناوریکسب و کار

اطلاعات جدید و کامل‌تر از 5 مدل گوشی گلکسی S11 سامسونگ منتشر شد

هنوز چند ماهی به زمان معرفی گوشی‌های سری Galaxy S11 باقی مانده، اما تا همینجای کار هم اطلاعات نسبتاً زیادی از طراحی، مشخصات، باتری و دوربین‌های این دستگاه‌ها منتشر شده است. ایوان بلس، افشاگر معروف امروز اطلاعات جدیدی درخصوص این دستگاه‌ها ارائه کرده است که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

Galaxy S11+ کاملاً بزرگ و با پشتیبانی از 5G ارائه خواهد شدگلکسی اس 11 سامسونگ

سامسونگ تصمیم گرفت در اوایل سال جاری از سه مدل گلکسی S10 رونمایی کند که تمامی آنها از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کنند، البته مدل چهارمی از این گوشی با پشتیبانی از 5G روانه بازار شد. اما در سال 2020 غول کره‌ای دنیای فناوری تصمیم دارد تا سه پرچمدار جدید خود را در نسخه‌های مختلفی روانه بازار کند.

بزرگترین نسخه از این گوشی جایگزین هر دو گوشی گلکسی S10+ و S10 5G خواهد شد. این یعنی Galaxy S11+ با پشتیبانی از شبکه 5G ارائه می‎شود. تعداد دوربین‌های استفاده شده در این گوشی هنوز تأیید نشده است اما نمایشگر این دستگاه بزرگ و به گفته ایوان بلس 6.9 اینچ به لبه‌های خمیده خواهد بود. برای مقایسه بد نیست بدانید که اس10 پلاس و اس10 5جی دارای نمایشگر 6.4 و 6.7 اینچی بودند.

البته انتظار می‌رود که نسل بعدی پرچمدار سری اس سامسونگ ابعاد بلندتری داشته باشد این یعنی از نظر اندازه تقریباً شبیه به S10 5G خواهد بود. در مورد رزولوشن نمایشگر هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما شایعاتی درخصوص نرخ به‌روزرسانی بالاتر مانند 90 یا 120 هرتز مطرح شده است و از آنجاییکه رقیبان سامسونگ پیش‌تر دست به این حرکت زده‌اند، این موضوع محتمل به نظر می‌آید.

Galaxy S11 با 5G و بدون 5Gگلکسی اس 11 سامسونگ

دومین پرچمدار که احتمالاً گلکسی S11 نام می‌گیرد جانشین گلکسی S10 خواهد شد. مانند نسخه انتظار می‌رود که این گوشی هم دارای نمایشگر بزرگتری باشد. ایوان بلس می‌گوید که نمایشگر 6.1 اینچی امسال جانشینی 6.7 اینچی خواهد داشت. این صفحه نمایش هم از هر دو طرف خمیده است و به لطف نسبت ابعاد بلندتری که دارد از نظر اندازه میان دو گوشی S10+ و S10 5G قرار خواهد گرفت.

مانند نسخه پلاس این گوشی هم از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. البته از آنجاییکه این شبکه هنوز در تمام جهان راه‌اندازی نشده است، نسخه 4G LTE از این گوشی هم روانه بازار خواهد شد.

خداحافظی با نسخه کامپکت و نمایشگر صاف در گلکسی S11eگلکسی اس 11 سامسونگ

اگر سامسونگ تصمیم داشته باشد گوشی پرچمدار دیگری با پسوند e روانه بازار کند، این گوشی ارزان‌ترین مدل در خانواده گلکسی S11 خواهد بود. این گوشی جانشین Galaxy S10e سال 2019 خواهد شد و یک رقیب جدی برای آیفون 11 اپل از نظر اندازه و قیمت خواهد بود.

طبق گفته ایوان بلس، سامسونگ قصد دارد نمایشگر 5.8 اینچی Infinity-O را کنار گذاشته و از یک نمایشگر 6.2 یا 6.4 و این بار با لبه‌های خمیده استفاده کند. با توجه به محدودیت‌های شبکه 5G این گوشی هم در دو نسخه با پشتیبانی از 5G و 4G LTE به بازار خواهد آمد.

زمان معرفی و به بازار آمدن سری گلکسی S11

طبق گفته بلس، سامسونگ در اواسط یا اواخر فوریه از خانواده جدید پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. پیش از این گفته شده بود که کره‌ای‌ها 18 فوریه (29 بهمن) در نمایشگاه MWC 2020 مراسم معرفی را برگزار خواهند کرد. به بازار آمدن گوشی‌ها در کشورهای مختلف، متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال آمریکا تنها پذیرای 3 مدل از S11 خواهد بود. اما در هر حال، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر تا زمان معرفی این خانواده صبر کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا