بازی هافناوریکسب و کار

حافظه‌های G.Skill Trident Z Royal سریع و با ظاهری جذاب

سری G.Skill Trident Z Royal نسخه 32 گیگابایت (یک کیت با دو ماژول 16 گیگابایتی)، تحت آمازون با قیمت 129.99 دلار فروخته می‌شود اما در Newegg نیز می‌توان آن را با قیمت مناسب 149.99 دلار تهیه کرد که برای چنین کیت حافظه‌ای فوق العاده است.

این رم در رنگ‌های نقره‌ای / طلایی با شیشه‌ای به مانند الماس روی بخش نورپردازی RGB عرضه می‌‌شود که زیبایی را دو چندان کرده و سیستم گیمینگ شما را بی نظیر جلوه می‌دهد. حتی نوع فونت نوشته Trident Z Royal نیز به اندازه‌ای چشم نواز است که افراد آن را تحسین کنند اما نه به حدی که باعث اذیت شدن آنها شود.

بافت شیشه‌ای با عنوان نوار نوری کریستال تابشی G.Skill ذکر شده که به هشت LED RGB اجازه می‌دهد از طریق آن نور خود را به نمایش بگذارند و نورپردازی رم را در شکل جدید و راه بسیار جذابی جلوه دهند. نورپردازی این رم همچنین توسط Aura Sync، Gigiabyte RGB Fusion و اکثر نرم افزارهای کنترل نورپردازی مادربرد قابل کنترل است.

حافظه‌های G.Skill Trident Z Royal سریع و با ظاهری جذاب

گزینه‌های Trident Z Royal RGB

این حافظه رم در گزینه‌های مختلفی برای تهیه موجود است، می‌توانید رنگ مورد نظر خود را بین نقره‌ای و طلایی انتخاب کنید، می‌توانید تاخیر CAS را از استاندارد 16 به 14 کاهش دهید (چنین چیزی قیمت را به شدت افزایش می‌دهد، در زمان نوشتن این مطلب قیمت مدل نقره‌‌ای با تاخیر CAS 14 تقریبا زیر 500 دلار است).

یکی دیگر از گزینه برای این رم مقدار حافظه است که شما می‌توانید دو ماژول 16 گیگابایت را انتخاب کیند. یا برای گزینه 32 گیگابایتی به سراغ چهار ماژول 8 گیگابایتی بروید (البته اگر مادربرد شما از چهار اسلات DDR4 پشتیبانی می‌کند) یا می‌توانید دو ماژول 8 گیگابایتی را برای 16 گیگابایت حافظه بجای 32 گیگابایت اضافه کنید. همچنین برای دست یابی به 64 گیگابایت نیاز به چهار ماژول 16 گیگابایتی خواهید داشت.

سرعت Trident Z Royal RGB

Trident Z Royal در فرکانس عالی 3200 مگاهرتز فعالیت می‌کند که این کیت حافظه را برای پردازنده‌های نسل یک، دو و سوم رایزن فوق العاده خواهد کرد زیرا این چیپ‌ها با حافظه‌های سریع‌تر عملکرد بهتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

در نهایت این حافظه رم یک قطعه عالی برای سخت افزار رایانه شخصی شما خواهد بود، اکثر کاربران به علت قیمت قید این مدل را می‌زنند اما Trident Z Royal RGB تنها 20 دلار گران‌تر از کی‌های حافظه‌ 32 گیگابایتی معمول DDR4 3200MHz است. بنابراین اگر شما به دنبال یک حافظه 32 گیگابایتی هستید می‌توانید این حافظه را در نظر داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا