فناوری

انتشار رمان بصری The Murder of Sonic the Hedgehog در روز اول آوریل!

شرکت «سگا» (SEGA) به مناسبت آغاز روز اول آوریل (دروغ آوریل)، یک رمان بصری از مجموعه «سونیک» (Sonic) تحت عنوان «قتل سونیک خارپشت» (The Murder of Sonic the Hedgehog) را منتشر کرد.

علاقه‌مندان به صنعت رسانه و سرگرمی احتمالاً با روز اول آوریل یا دروغ آوریل (April’s Fool) آشنایی دارند. در این روز، اخبار متفاوتی منتشر می‌شوند که شک و تردید دنبال‌کنندگان را با خود به همراه دارد. این‌بار شرکت «سگا» به مناسبت آغاز چنین روزی، یک رمان بصری از مجموعه Sonic منتشر کرده است که در ابتدا تعداد زیادی از طرفداران این خبر را کذب محض قلمداد کردند.

رمان بصری The Murder of Sonic the Hedgehog

کاربران در این رمان بصری باید سرنخ‌های مربوط به علت قتل «سونیک خارپشت» را پیدا کنند. این رمان هم‌اکنون در پلتفرم «استیم» (Steam) به صورت رایگان قابل دریافت است. SEGA همچنین یک تریلر معرفی از عنوان The Murder of Sonic the Hedgehog در اینترنت به اشتراک گذاشته است. شما می‌توانید تریلر معرفی این رمان بصری از فرانچایز Sonic را در پایین صفحه تماشا کنید:

توضیحات رسمی شرکت SEGA در مورد رمان بصری The Murder of the Sonic Hedgehog بدین شکل است:

امروز یکم آوریل است. جشن تولد «ایمی روز» در میراژ اکسپرس در حال برگزاری است. او قصد دارد یک بازی مرموز «قاتل را پیدا کن» را برای مهمانان خود برگزار کند. هنگامی که «سونیک» قربانی می‌شود، همه کاراکترها می‌خواهند به اصل ماجرا برسند. با این حال، این اتفاق ممکن است سرنوشت بدی را به همراه داشته باشد. آیا این یک بازی بی‌دردسر است یا چیز شوم‌تری در راه است؟ کاربران می‌توانند با شرکت در این اثر تعاملی، به کاراکترها و ماجراجویی‌های رنگارنگ دنیای سونی ملحق شوند.

گفتنی است شرکت SEGA هنوز اطلاعاتی در مورد مدت زمان دریافت این هدیه ویژه روز اول آوریل اعلام نکرده است. SEGA اخیراً عنوان Sonic Origins Plus را برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) معرفی کرده است.

  • استودیو CD Projekt از بازگشت پروژه مولتی‌پلیر The Witcher می‌گوید
  • برگزاری مراسم E3 2023 به صورت رسمی لغو شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا