فناوری

زمان معرفی و مشخصات گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ مشخص شد

گوشی‌های سری FE یا همان Fan Eidition سامسونگ یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند به حساب می‌آیند و حالا اخباری در رابطه با زمان معرفی و مشخصات گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ منتشر شده است. با جزئیات بیشتر از این گوشی همراه ما باشید.

سامسونگ گوشی Galaxy S21 FE را سال گذشته و در ژانویه 2022 معرفی کرد. اما امسال در همان زمان خبری از نسل بعدی آن، یعنی S22 FE نبود. حتی چند هفته پیش یکی از افشاگران قابل اعتماد ادعا کرد که ممکن است خبری از نسل بعدتر این سری، یعنی Galaxy S23 FE  هم نباشد. با این حال، وبسایت SamMobile که یکی از موثق‌ترین رسانه‌ها در رابطه با محصولات سامسونگ است به تازگی گفته است که گوشی گلکسی اس23 اف‌ای در سه ماهه پایانی سال 2023، بین ماه‌های اکتبر و دسامبر رونمایی خواهد شد.

مشخصات احتمالی گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ

این رسانه اعلام کرده است که عضو اقتصادی خانواده پرچمدار سامسونگ  فقط از پرازنده اگزینوس 2200 بهره خواهد بود. این برخلاف گوشی S21 FE است که بسته به بازار عرضه شده دارای چیپست اگزینوس یا اسنپدراگون بود.

از دیگر مشخصات افشا شده در رابطه با S23 FE اینست که دوربین اصلی آن ارتقا پیدا خواهد کرد و احتمالاً به سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گفته شده که ظرفیت باتری این گوشی 4500 میلی آمپرساعت خواهد بود و از شارژر 25 وات پشتیبانی خواهد کرد. دو میزان حافظه و رم نیز برای آن در نظر گرفته شده؛ حافظه‌های 128 و 256 گیگابایتی با رم‌های 6 و 8 گیگابایتی.

براساس منبع منتشر شده این خبر گلکسی S23 FE دارای شماره مدل SM-S711x است که این شماره مشابه با دیگر مدل‌های پرچمدار سری S بوده و از این رو درست به نظر می‌رسد. با این وجود باید در نظر داشته باشید که طبق این اخبار حداقل 7 ماه به زمان رونمایی از این گوشی باقی مانده و ممکن است تمام این اطلاعات دستخوش تغییر شود.

  • تماشا کنید: S23 اولترا یا آیفون 14 پرو مکس؛ کدامیک در سقوط از ارتفاع مقاوم‌ترند؟
  • تماشا کنید: تست سرعت گلکسی S23 Ultra در برابر آیفون 14 پرو مکس
  • تماشا کنید: تست‌های مقاومت گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا