فناوری

تماشا کنید: ویدیو مقایسه Spider-Man Miles Morales PC و نسخه PS5

Spider-Man: Miles Morales هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است و اولین ویدیوی مقایسه‌ای پورت جدید رایانه شخصی را با نسخه PS5 مقایسه می‌کند. ویدیو منتشر شده از این مقایسه بین دو پورت منتشر شده، حاکی از تغییرات مثبت فراوانی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • رکورد زنی فروش روز اول God of War Ragnarök و کسب امتیاز متاکریتیک 94

برتری نسخه PS5 در برخی نکات با وجود تلاش سونی

سونی روی این پورت PC به خوبی کار کرده است و با استفاده از این ویدیوی مقایسه‌ای جدید «ElAnalistaDeBits»، نسخه رایانه شخصی نیز از انسداد محیطی بهتر و سایه‌های ردیابی اشعه بهتر بهره می‎‌برد. با این حال، نکته جالب این است که نسخه PS5 در حال حاضر فاصله کشش کمی بالاتری نسبت به نسخه PC دارد و کیفیت کلی پوشش گیاهی نیز در کنسول سونی بهتر است. اینکه آیا این به دلیل اشکالی است که می تواند از طریق یک پچ پس از راه اندازی رفع شود یا نه، باید کمی صبر کرد تا مشخص شود. همچنین زمان بارگذاری بازی نیز در نوع خود جالب است که در پلی استیشن 5 نسبت به پورت رایانه شخصی بسیار بهتر است.

ویدئوی مقایسه Spider-Man Miles Morales PC و PS5 را در زیر مشاهده کنید:

سونی می‌تواند مایکروسافت را به سمت عملکرد بهتر سوق دهد

بازی Spider-Man: Miles Morales هم اکنون به صورت جهانی برای پلی استیشن 5 و PC در دسترس است. در ادامه نقدی از Alessio Palumbo درباره آخرین پورت رایانه شخصی سونی را می‌خوانیم:

با بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales PC، سونی تعهد خود را به این پلتفرم به جای آورد. این جدیدترین {نمونه} در یک سری پورت‌های عالی است که نسخه قطعی یک بازی عالی را ارائه می‌دهد، تصاویری پیشرفته (از جمله پشتیبانی Ultrawide)، جزئیات شگفت انگیز برای دستکاری انواع تنظیمات، و حتی پشتیبانی کامل از بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی کنترلر DualSense را ارائه می‌دهد.

از این نظر، آن‌ها می‌توانند مایکروسافت را به سمت عملکرد بهتر سوق دهند، زیرا علیرغم اینکه برای مدت طولانی‌تری در بازار رایانه‌های شخصی حضور داشتند، کمی در این زمینه کمبود داشتند. از سوی دیگر، پورت‌های سونی مدت‌هاست که نسبت به کنسول‌های عرضه‌شده فاصله دارند. هرمن هالست، رئیس پلی‌استیشن اخیراً گفته است که حداقل یک سال طول می‌کشد تا یک بازی PS5 به رایانه شخصی (با وجود عناوین خدمات زنده) برسد.

مطالب مرتبط:

  • رونمایی رسمی از بازی Control 2 و قرار داشتن آن در مراحل ابتدایی ساخت
  • آیا FIFA 23 قهرمان جام جهانی را درست پیش بینی می کند؟
  • اضافه شدن بازی های گروهی به پلتفرم Teams مایکروسافت
  • خبرهای جدیدی از زمان عرضه بازی Diablo 4 به گوش می رسد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا