بازی هافناوریکسب و کار

معرفی افزونه FLowCrypt برای کدگذاری و افزایش امنیت ایمیل ها

قطعا همه ی شما کاربران به دنبال امنیت بیشتر پیام های ایمیل خود هستید و ترجیح می دهید که ایمیل ها روش های امنیتی را ارائه دهند تا خیال شما راحت تر باشد. اما در این مطلب سعی داریم تا افزونه ای را معرفی کنیم که این افزونه در واقع یک مسئولیت امنیتی را به عده دارد و کدگذاری پیام های ارسالی شما در ایمیل را انجام می دهد. در ادامه توضیحات بیشتر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

معرفی افزونه FLowCrypt

افزونه برای کدگذاری ایمیل

افزونه FLowCrypt یک افزونه امنیتی و کدگذاری برای مرورگر کروم بوده که برای جیمیل طراحی شده است. زمانی که شما تصمیم می گیرد پیامی را برای فردی ارسال کنید می توانید به کمک این افزونه پیام هایتان را کدگذاری کنید در نتیجه برای دسترسی به آن، فرد گیرنده باید رمز شما را بداند تا بتواند پیام را باز کند. در واقع این افزونه، امنیت مورد نیاز شما را در جیمیل فراهم خواهد کرد. پس از رمزگذاری ایمیل می توانید این پیام را ارسال کنید و رمز مورد نظرتان را برای گیرنده در محیطی غیر از ایمیل بگویید تا او بتواند رمز انتخاب شده را وارد کند و به پیام شما دسترسی پیدا کند.

فقط باید توجه داشته باشید که گیرنده پیام، باید این افزونه را در مرورگر کروم خود نصب کرده باشد و در عین حال باید رمز عبور را در محیطی غیر از جیمیل در اختیار گیرنده قرار دهید. زیرا در صورتی که رمز یا کد شما هم در ایمیل ارائه شود، به کلی رمزگذاری بی معنا خواهد بود و هرکسی که به ایمیل شما دسترسی پیدا کند می تواند به این پیام های رمزگذاری شده نیز دسترسی پیدا کند. البته این قابلیت برای افرادی مناسب خواهد بود که پیام های مهمی را در ایمیل دروبدل می کنند و نگران امنیت آن هستند. این افزونه، امنیت لازم را در جیمیل برایتان فراهم خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا