بازی هافناوریکسب و کار

انرمکس خنک کننده ی کوچک اما پیشرفته ی Liqmax III را معرفی کرد

شرکت "انرمکس" یک سری جدید از خنک کننده مقرون به صرفه ی خود را معرفی کرده است. Enermax به تازگی چند سخت افزار جدید را رونمایی کرده است که آخرین آنها خنک کننده های مایع سری Liqmax IIIرا معرفی می کند. این خانواده سومین تلاش این شرکت در خانواده ی Liqmax است.

Liqmax III را می توان در سری مقرون به صرفه قلمداد کرد. این خانواده از دیودهای LED RGB پشتیبانی کرده و یک هدر 4 پین نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است. این هدر از ولتاژ 12 ولت پشتیبانی می کند. این LEDها با همگام سازی های مادربردهای ASRock, ASUS, Gigabyte و MSI سازگاری کامل دارند. کولرهای جدید به فناوری اختصاصی Shunt Channel Technology، یا به اختصار PCT مجهز هستند.

کولر Liqmax III از فن 12 سانتی متری Dual-Convex بهره برده و یک رادیاتور جمع و جور 120 میلی متری را یدک می کشد. کولر Liqmax III از تمامی سوکت های مرسوم AMD و Intel به جز سوکت های AMD TR4/SP3 پشتیبانی خواهند کرد. در کنار این خنک کننده ی باریک، ENERMAX Aurabelt را نیز خواهید داشت. Liqmax III فضایی به اندازه یک خنک کننده بزرگ بادی را اشغال کرده اما به واقع با یک خنک کننده ی مایع فعال و با کیفیت روبرو هستد که از LED RGB نیز بهره می برد. Liqmax III با قیمت 49 یورو راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا