بازی هافناوریکسب و کار

نوتیفیکیشن های گوشی خود را در ویندوز 10 ببینید!

مایکروسافت با بروزرسانی برنامه Your Phone در ویندوز 10، امکان نمایش اعلان های برنامه های مختلف گوشی های هوشمند را در ویندوز به ارمغان ۀورده و کاربران می توانند تمامی اعلان های برنامه های اندروید خود را در ویندوز 10 مشاهده نمایند. البته در رابطه با این قابلیت در گذشته نیز صحبت کرده بودیم اما این برنامه اکنون می تواند به ارسال متن در برنامه های مختلف بپردازد و از قابلیت Mirroring بهره خواهد برد. در ادامه توضیحات بیشتر را ذکر خواهیم کرد.

مایکروسافت به تازگی در وبلاگ رسمی خود از این قابلیت جدید خبر داد و از بروزرسانی های جدید خود رونمایی کرد. این بروزرسانی در ماه می 2019 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و پس از چندین هفته تمامی کاربران ویندوز 10 از این بروزرسانی بهره خواهند برد.

گر شما جزو کاربرانی باشید که از برنامه Your Phone استفاده می کنید و از این طریق گوشی اندروید خود را به ویندوز متصل می کنید باید بگوییم که قابلیت های جدید در انتظارتان است. از این پس شما می توانید اعلان ها و نوتیفیکیشن های تمامی برنامه های اندروید را در ویندوز 10 در اختیار داشته باشید و حتی می توانید از طریق این بروزرسانی از اپلیکیشن های مختلف در ویندوز 10 پیام ارسال کنید زیرا این بروزرسانی از قابلیت mirroring نیز بهره خواهد برد. اگر این اعلان ها را از طریق ویندوز 10 مشاهده نمایید، نوتیفیکشن آن از گوشیتان نیز از بین خواهد رفت و این اعلان ها تماما با یکدیگر همگام سازی خواهند شد.

باید اشاره کنیم که امکان شخصی سازی اعلان ها نیز وجود خواهد داشت و می توانید انتخاب کنید که اعلان کدام اپلیکیشن ها را در ویندوز 10 مشاهده کنید. البته قابلیت Mirroring قابلیت جدیدی نیز زیرا این قابلیت قبلا در کورتانا نیز ارائه می شد و اما از طریق برنامه Your Phone شاهد رابط کاربری بهتری خواهیم بود. البته این قابلیت در حال حاضر فقط در اختیار کاربران اندروید OnePlus 6، OnePlus 6T، Samsung Galaxy S10e، S10، S10+، Note 8، Note 9، S8، S8+، S9 و S9+ قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا