بازی هافناوریکسب و کار

عناوین ماه مِی سرویس Xbox Game Pass معرفی شدند

مایکروسافت آماده می‌شود تا برنامه ماه مِی سرویس Xbox Game Pass خود را اجرا کند. کاربران در این ماه به بازی‌های Wolfenstein 2: The New Colossus، Tacoma، Lego Batman 3، For the King، Surviving Mars و غیره دسترسی خواهند داشت.

ابتدا در 12 اردیبهشت بازی Wolfenstein 2 که بی‌شک بهترین بازی این ماه است عرضه خواهد شد. این بازی یکی از بهترین شوترهای اول شخص حال حاضر است که گیم‌پلی و گان‌پلی بسیار خوبی را در کنار یک داستان متوسط ارائه می‌دهد و آزادی عمل خوبی نیز در آن به چشم می‌خورد.

در همین تاریخ نیز بازی Wargroove به لیست اضافه می‌شود. یک بازی نوبتی تاکتیکی است که درباره سیستم‌های هوشمند و جنگ‌های آینده است. در تاریخ بازی علمی-تخیلی Tacoma به همراه Gone Home و Black Desert که یک عنوان MMORPG است به Game Pass اضافه می‌شوند.

For The King که به شکل رسمی در 20 اردیبهشت عرضه می‌شود سه روز زودتر یعنی در 17 اردیبهشت در اختیار کاربران Game Pass قرار می‌گیرد. البته این بازی چند وقتیست که برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین بازی‌ علمی-تخیلی The Surge به علاوه Lego Batman 3 در 26 اردیبهشت برای دانلود موجود خواهند شد.

بی‌شک سرویس Xbox Game Pass بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. شما در اعضای یک ماه اشتراک 7.99 یورویی می‌توانید به بیش از 200 عنوان دسترسی داشته باشید که از بازی‌های مستقل تا انحصاری مایکروسافت مانند Crackdown 3، Forza Horizon 4 و Sea of Thieves را شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا