بازی هافناوریکسب و کار

لاجیتک از سبک ترین و سریع ترین موس بیسیم Esports رونمایی کرد

معمولا افرادی که بازی‌های سبک ورزش الکترونیکی انجام می‎دهند به دنبال موسی سریع و در عین حال سبک وزن هستند. در این بازی‌ها سرعت موس امتیاز ویژه ای برای گیمر محسوب می شود و طبیعتا یک موس با وزن پائین می تواند این امتیاز را در اختیار گیمر قرار دهد. به همین دلیل موس هایی که وزن آنها قابل شخصی سازی و قابل تنظیم توسط کاربر است محبوبیت بالایی نزد این افراد دارند. اینگونه موس ها به کاربر این امکان را می دهد که به میل خود و بر اساس سبک بازی، وزن موس را تغییر دهد. اکنون لاجیتک، کمپانی معروف سازنده تجهیزات جانبی گیمینگ از سبک ترین و سریع ترین موس بیسیم Esports رونمایی کرده است که به نوع خود جالب توجه است.

Logitech G Pro X Superlight

این موس که Logitech G Pro X Superlight نامیده شده مجهز به سنسور Hero ساخت خود کمپانی لاجیتک است. سطح حساسیت این موس بین 100 تا 25400 DPI قابل تنظیم است و حداکثر شتاب این موس برابر با >40G و حداکثر سرعت آن >400 IPS می باشد. لاجیتک موس جدید خود را با فناوری بیسیم Lightspeed خود بهینه سازی کرده تا بتواند به شارژدهی 70 ساعته باتری برسد. همچنین این موس مجهز به پردازنده 32 بیتی ARM می باشد.

از نظر ابعاد، محصول جدید لاجیتک دارای ارتفاع 4.92 اینچ، عرض 2.50 اینچ و عمق 1.57 اینچ می باشد و وزن این محصول کمتر از 2.2 پوند است که حدودا 25 درصد سبک تر از نسخه استاندارد موس بیسیم Pro کمپانی ساخته شده است. لاجیتک موس Logitech G Pro X Superlight را از تاریخ 3 دسامبر با قیمت 149.99 دلار در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار خواهد کرد. در حال حاضر نسخه استاندارد این موس با قیمت 129.99 دلار در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: ریزر از نسخه سایبرپانک 2077 موس Viper Ultimate رونمایی کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا