فناوری

سامسونگ ماوس و کیبورد جدید خود را با طراحی هیجان‌انگیز معرفی کرد

سامسونگ به تازگی ماوس و کیبورد جدید خود را با طرحی هیجان‌انگیز معرفی کرد. احتمالاً ماوس و کیبورد بی‌سیم Mint Choco (SRP-9500MC) سامسونگ علاقه‌مندان بستنی شکلاتی نعنایی را به وجد خواهد آورد. این دستگاه طراحی ترکیبی جذابی از رنگ نعنایی تزئین‌شده با چیپس‌های شکلاتی را به نمایش می‌گذارد.

کیبورد جدید سامسونگ با مجموعه کاملی از کلیدها، از جمله کلیدهای سری Function و قسمت NumPad و هر آنچه برای تجربه تایپ پیشرفته نیاز دارید، عرضه می‌شود. این محصول همچنین کلیدهایی برای دسترسی به ماشین حساب، کنترل پخش محتوای رسانه‌ای دارد.

ماوس کیبورد جدید سامسونگ

وزن صفحه کلید سامسونگ تنها 462 گرم (1.02 پوند) و ابعاد آن 436 x 125 x 23 میلی‌متر است. این کیبورد بسیار سبک و جمع‌وجور است‌. همین مورد حمل آن را به تجربه‌ای بسیار آسان تبدیل می‌کند. طراحی خاص این صفحه کلید با مکانیزم سوئیچ قیچی، حسی شبیه به لپ‌تاپ با کلیدهای لمسی نرم و کم‌نویز ارائه می‌دهد.

ماوس این مجموعه نیز با طراحی دوسویه بسیار سبک است. وزن آن تنها 49 گرم (0.11 پوند) و ابعادش 108 در 60 در 26 میلی‌متر است. این ماوس مجهز به سنسور نوری با عملکرد بالا و سه سطح حساسیت (800 / 1200 / 1600 DPI) است که دقت را در تمام حرکات شما تضمین می‌کند.

ماوس و کیبورد جدید سامسونگ

این ماوس با بهره‌گیری از فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز، واکنش‌پذیری بالایی دارد. این محصول عمر باتری قوی‌تری نسبت به همتایان بلوتوثی خود دارد. سامسونگ روی بدنه‌ ماوس و کیبورد جدید خود از پوشش مقاوم در برابر سایش استفاده کرده است. همین اقدام باعث می‌شود که مجموعه ماوس و کیبورد جدید سامسونگ در گذر زمان ظاهر تازه‌ خود را حفظ کنند.

به‌نظر می‌رسد که ماوس کیبورد بی‌سیم سامسونگ Mint Choco (SRP-9500MC) در تعداد محدودی تولید شده است. زیرا این محصول درحال‌حاضر فقط در کشور کره جنوبی عرضه می‌شود. علاوه‌ بر این، فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این مجموعه منتشر نشده است.

  • یک تیر و دو نشان؛ خرید گلکسی S23 و طرح تعویض ویژه سامسونگ
  • سامسونگ گلکسی M14 5G با باتری 6000mAh معرفی شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا