فناوری

تماشا کنید: رونمایی از اولین تیزر سریال Twisted Metal

«سونی» (Sony) به‌تازگی اولین تیزر از سریال Twisted Metal را در فضای مجازی منتشر کرد. این سریال اقتباسی از یک بازی کامپیوتری پرطرفدار است که به‌زودی از شبکه Peacock پخش می‌شود.

شبکه استریم Peacock در فوریه سال 2022 اعلام کرد اقتباس تلویزیونی از بازی Twisted Metal را خواهد ساخت. اکنون این شبکه تایید کرد سریال مذکور در تاریخ 27 ژوئیه (5 مرداد 1402) پخش می‌شود. گفتنی است بازیگرانی چون «آنتونی مک‌کی» (Captain America: Civil War)، «ویل آرنت» (Arrested Development)، «ساموآ جو» (AEW)، «توماس هیدن چرچ» (Spider-Man 3)، «استفانی بیتریز» (Brooklyn Nine-Nine) و «نیو کمپل» (Scream) در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

رونمایی از تیزر Twisted Metal

رونمایی از تیزر Twisted Metal؛ داستان سریال درباره چیست؟

سریال Twisted Metal توسط «مایکل جوردن اسمیت» (Micheal Jordan Smith) ساخته می‌شود. او پیش‌تر به عنوان گراننده سریال Cobra Kai نزد مخاطبان شناخته می‌شود. داستان سریال درباره «جان دو» (با بازی مک‌کی) است که زیاد حرف می‌زند و در عین حال به مانند دیوانه‌ها رانندگی می‌کند. «جان» در دنیایی آخرالزمانی وظیفه دارد تجهیزاتی را به یک پاسگاه برساند. در عین حال، کاراکتر «کویت» (Quiet) که سارق ماشین است در این راه به «جان» کمک می‌کند. از سوی دیگر، یک مامور پلیس تلاش می‌کند در طی مسیر آن‌ها را دستگیر کند.

سریال Twisted Metal دومین اقتباس تلویزیونی از محصولات «پلی استیشن» (PlayStation) محسوب می‌شود. اولین اقتباس تلویزیونی مربوط به سریال «آخرین بازنده از ما» (The Last of Us) است که اوایل سال جاری از شبکه کابلی HBO پخش شد. خبرگزاری VGC سال گذشته اعلام کرد نسخه ریبوت بازی Twisted Metal توسط استودیو Firesprite در حال گذراندن مراحل توسعه است. شما می‌توانید اولین تیزر سریال Twisted Metal را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • تاریخ پخش فصل سوم سریال The Witcher اعلام شد
  • شایعه: مراحل فیلم‌برداری سریال Fallout به پایان رسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا