فناوری

شایعه: قیمت احتمالی کنسول دستی ROG Ally افشا شد

خبرگزاری‌های حوزه فناوری فاش کرده‌اند قیمت کنسول دستی بازی ROG Ally که به تراشه AMD Z1 Extreme مجهز است، حدود 699 دلار تخمین زده شده است. این قیمت احتمالی به ظاهر کمی از رقیب اصلی خود، یعنی «استیم دک» (Steam Deck) گران‌تر است.

به گزارش خبرگزاری Videocardz، شایعاتی مبنی بر اعلام قیمت احتمالی کنسول بازی دستی ROG Ally توسط شرکت «ایسوس» (Asus) به بیرون درز شده است. بر اساس این گزارش، نسخه پیشرفته کنسول بازی دستی ROG Ally ایسوس با قیمت 699.99 دلار به فروش خواهد رسید. این کنسول بازی دستی به تراشه AMD Z1 Extreme مجهز است و دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD خواهد بود. از طریق مقایسه کنسول دستی ROG Ally با دستگاه مدل 512 گیگابایتی Steam Deck می‌توان فهمید که محصول دومی 50 دلار گران‌تر است. دستگاه Steam Deck در حال حاضر با قیمت 649 دلار با مشخصات شبیه به کنسول «ایسوس» در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت کنسول دستی ROG Ally

قیمت خرید کنسول دستی ROG Ally؛ مقایسه محصول شرکت «ایسوس» با محصول شرکت «والو»

شرکت «ایسوس» اعلام می‌کند دستگاه رقیب خود در هر دو پیکربندی Z1 و Z1 Extreme فروخته خواهد شد. مدل پایه Steam Deck با 64 گیگابایت حافظه از نوع eMMC با قیمت 399 دلار فروخته می‌شود. گفتنی است شرکت «ایسوس» قصد دارد مدل 256 گیگابایت کنسول بازی دستی ROG Ally را به بازار عرضه کند. این مدل همچنین به تراشه AMD Rayzen Z1 مجهز است و با 100 یا 150 دلار پایین‌تر از مدل رده بالا خود به فروش می‌رسد.

کنسول بازی دستی ROG Ally معادل 608 گرم وزن دارد و دارای نمایشگر IPS محافظت شده توسط گوریلا گلس DXC است. گزارش‌ها حاکی از این است کنسول بازی دستی مذکور را می‌توان تنها در 30 دقیقه با استفاده از شارژر 65 واتی USB-C تا 50 درصد کاهش داد. کنسول بازی دستی ROG Ally در تاریخ 11 مه 2023 (21 اردیبهشت 1402) در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

  • اعلام جزئیات سیستم مورد نیاز بازی The Lord of the Rings: Gollum
  • سیستم های گیمینگ MSI با کارت گرافیک RTX 4060 (Ti) لیست شدند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا