بازی هافناوریکسب و کار

برای خوره های گرافیک: دریافت نسخه جدید MSI Afterburner 4.6.1 Final/Stable

هر شرکت برای اورکلاک، مانیتورینگ و افزایش و یا کاهش عملکرد کارت گرافیک های خود، برنامه های اختصاصی را ارائه کرده است؛ شاید تمام این برنامه ها چندان کاربردی نباشند، اما یکی از برترین های آنها که کاربران بسیاری برای اورکلاک و تنظیمات پیشرفته ی کارت گرافیک های خود از آن بهره می برند، MSI Afterburner است.

این برنامه مشخصا یکی از برترین های جهان در این حوزه به شمار می رود که از سالهای گذشته تا کنون، با بهبودهایی که توسط MSI در آن اعمال شده است، محبوبیت بالایی بدست آورده و کاربران بسیاری به صورت مداوم در انتظار نسخه جدید آن هستند. به تازگی نسخه جدید این برنامه با نام MSI Afterburner 4.6.1 Final/Stable منتشر شده است.

برنامه MSI Afterburner

همانطور که از نامش پیداست، نسخه نهایی و پایدار جدید این برنامه محبوب با ویژگی های جدید، در انتظار کاربران است. ده ها ویژگی جدید به این برنامه اضافه شده و از جمله آنها می توان به پوسته جدید Touch of Modern اشاره کرد. همچنین این برنامه در حال حاضر از تمامی کارت گرافیک های رفرنس (مدل های مرجع انویدیا با 2 فن) در مدل های NVIDIA GeForce RTX 20×0 پشتیبانی خواهد کرد. برای دانلود نسخه جدید این برنامه می توانید از این صفحه اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا