بازی هافناوریکسب و کار

آموزش نمایش یا عدم نمایش دکمه Home در مرورگر کروم

می دانید که همیشه در مرورگرها دکمه ای با عنوان دکمهHome یا خانه وجود داشت و این دکمه به صورت پیشفرض ما را به صفحه ی خانه ی مرورگر منتقل می کرد اما این قابلیت در مرورگر کروم از امکان نمایش یا عدم نمایش بهره می برد و کاربران می توانند این کلید را در مرورگر خود غیر فعال نمایند. همچنین امکان تغییر صفحه پیش فرض در کلید Home نیز وجود خواهد داشت که در ادامه آموزش هایی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

آموزش نمایش یا عدم نمایش دکمه Home

Google Chrome به طور پیش فرض دکمه "Home" را از نوارابزار خود محو می کند تا افراد را با یک رابط کاربری تمیز روبرو باشند. اما برخی از کاربران به این دکمه نیاز دارند و علاقه دارند تا این دکمه را در نوار بالای مرورگر خود در اختیار داشته باشند. برای نمایش این دکمه کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید:

مرورگر کروم را اجرا کنید و بر روی نماد سه نقطه در نوار بالایی کلیک نمایید. در نهایت وارد Settings یا تنظیمات شوید.

دکمه Home

در صفحه باز شده در بخش Appearance، با کلیک بر روی بخش Show home button این کلید را در نوار مرورگرتان فعال نمایید.

دکمه Home در مرورگر کروم

در نهایت با Refresh کردن می توانید این نماید Home را در کنار نوار جستجو مشاهده نمایید.

دکمه Home

همچنین می توانید صفحه پیشفرص Home را تغییر دهید و هر سایتی را که می خواهید به عنوان صفحه خانه یا Home انتخاب نمایید. برای اینکار کافی است تا بر روی Enter custom web address کلیک نمایید و آدرس سایت مورد نظر خود را وارد کنید تا آن صفحه به عنوان صفحه اصلی مرورگر کروم انتخاب شود و هر زمان که بر روی کلید Home کلیک کنید به آدرسی که وارد کرده اید هدایت خواهید شد.

فعالسازی دکمه Home

با همین روش نیز می توانید این کلید را غیر فعال کنید. در واقع با رفتن به تنظیمات و در بخش Appearance می توانید با کلیک بر روی Show home button این قابلیت را مجددا غیر فعال نمایید و آن را به حالت قبلی و پیشفرض بازگردانید.

غیرفعالسازی دکمه Home

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا