بازی هافناوریکسب و کار

آپدیت جدید The Last of US Remastered با کاهش محسوس تایم لودینگ منتشر شد

اگر چه چندین سال از انتشار نسخه ریمستر شاهکار استودیو ناتی داگ می‌گذرد و در آخرین روزهای نسل فعلی کنسول‌ها به سر می بریم، اما ناتی داگ آپدیت جدید The Last of US Remastered را برای کاربران پلی استیشن 4 سونی منتشر کرده که زمان بارگذاری این بازی به یاد ماندنی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. در همین باره روز گذشته تعدادی از عناوین پلی استیشن 4 از جمله God of War، God of War Remastered و Final Fantasy VII Remake بروزرسانی‎های جدیدی را دریافت کردند که به نظر می‌رسد مهر تائیدی برای پشتیبانی این عناوین از پلی استیشن 5، کنسول نسل بعد سونی است.

انتشار آپدیت جدید The Last of US Remaster

بر اساس آرشیو پچ های ORBIS در آپدیت پلی استیشن 4، عنوان The Last of US Remastered و بسته الحاقی Left Behind که نسخه مستقل Left Behind را نیز شامل می شود پچ های بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده اند. آپدیت قبلی با شماره 1.10 بیش از یک سال پیش منتشر شده بود. پچ جدید منتشر شده حجمی در حدود 500 مگابایت دارد. اگر چه در لیست تغییرات حاصل از این آپدیت صرفا به رفع باگ های مختلف اشاره شده اما پچ جدید فراتر از یک آپدیت جزئی به منظور رفع باگ است.

طبق توییتی که استریمری با نام Anthony Calabrese منتشر کرده، آپدیت جدید 1.11 عنوان The Last of US Remastered به طرز چشمگیری زمان بارگذاری بازی بر روی پلی استیشن را کاهش می دهد. میزان کاهش زمان بارگذاری به حدیست که به نوعی انگار صحنه های لودینگ در بازی وجود ندارند. طبق گفته این استریمر، این تغییر مثبت بر روی درایوهای HDD و SSD مشهود است. اگر چه این خبر به طور مستقیم ارتباطی به پلی استیشن 5 ندارد اما به نظر می رسد این بروزرسانی پشتیبانی این بازی از پلی استیشن 5 را فراهم می کند که در کنار این موضوع، پلی استیشن 4 نیز از بهینه سازی های صورت گرفته بهره مند شده است.

بیشتر بخوانید: لیست پرفروش‌ترین عناوین در بریتانیا: بازگشت The Last of US به 10 عنوان اول

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا