بازی هافناوریکسب و کار

کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition معرفی شد

انویدیا از کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition که دیروز به شکلی مرموزی از آن در کنار استودیوی سازنده بازی CD Projekt RED صحبت کرده بود، رونمایی کرد.

اجازه دهید همین ابتدا مشخص کنیم که این کارت گرافیک به هیچ عنوان GeForce RTX 2080 Ti SUPER مورد انتظار کاربران نیست. مشخصات این مدل دقیقا با نمونه GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition یکسان است.

همچنین این کارت گرافیک برای عموم عرضه نخواهد شد و حتی به خبرگزاری‌ها برای بررسی هم تحویل داده نمی‌شود. تنها 200 عدد از این مدل تولید خواهد شد. با این حال شما شانس پایینی دارید که یک (از 77 عدد) کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition را با شرکت در رویداد #RTXON دریافت کنید.

  • به صفحات توییتر، اینستاگرام و فیس بوک GeForce بروید تا پُست‌های مربوط را توییت، لایک یا کامنت کنید.
  • شما در ادامه باید درباره یکی از دوستان گیمر خود نکات مثبتی را بیان کنید، آنها را تگ کرده و #RTXON را نیز در متن خود جای دهید.
  • همچنین باید منتظر پُست‌های مشابه دیگری باشید و همین کارها را تکرار کنید.

عرضه محدود کارت گرافیک ویژه Cyberpunk 2077

کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition معرفی شد

با توجه به شرایط مسابقه، تنها افراد ساکنان قانونی (با بیش از 18 سال) در کشورهای زیر می‌توانند در رویداد متعلق به گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition شرکت کنند.

استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، کلمبیا، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایرلند، ژاپن، نیو زیلند، نروژ، پرو، لهستان، کره جنوبی، اسپانیا، سوئیس، تایوان، هلند، انگلستان، ایالات متحده.

Cyberpunk 2077 بازی بزرگ جهان باز و نقش آفرینی بعدی استودیوی خوشنام CD Projekt RED می‌باشد که برای عرضه در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) روی رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استادیا برنامه ریزی شده. این بازی در ابتدا قرار بود در 16 آپریل (28 فروردین) عرضه شود اما در اوایل سال 2020 در کنار برخی بازی‌های دیگر با تاخیر مواجه شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا