بازی هافناوریکسب و کار

مقایسه سرعت وان پلاس 7تی در مقابل RealMe X2 Pro: کدام یک عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد

کمپانی‌های چینی هر روز بهتر و بهتر می‌شوند. این مورد را می‌توان با حضور دستگاه‌هایی مثل Realme و وان پلاس احساس کرد اما وان پلاس دیگر همانند گذشته دستگاه‌های خود را با قیمت رقابتی وارد بازار نمی‌کند. گرچه قیمت گذاری محصولات وان پلاس هنوز هم پایین‌تر از دیگر کمپانی‌های سطح مطرح بازار است.

ریل می دو ماه پیش از پرچمدار خود با نام Realme X2 Pro رونمایی کرد. این دستگاه علاوه بر قیمت فوق‌العاده 350 دلاری خود، مشخصات پرچمدار‌های هزار دلاری را در شاسی خود جا داده بود. مشخصاتی که همه ما در وان پلاس 7تی شاهد آن بودیم با کمی تغییر و قیمتی پایین‌تر در X2 Pro جا گذاری شده بودند.

اما همیشه همه موارد به سخت افزار مرتبط نیست و بخش نرم افزاری نیز نقش مهمی را در عملکرد دستگاه بازی می‌کند. وان پلاس 7تی و ریل می اکس 2 پرو هر دو از صفحه نمایش 90 هرتزی، اسنپدراگون 855 در کنار 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار هستند. البته ریل می یک نسخه 64 گیگابایتی با نوع حافظه UFS2.1 با 6 گیگابایت رم را نیز جزو انتخاب‌های خرید قرار داده است.

رزولوشن هر دو دستگاه 2400 در 1080 است اما ریل می به دلیل استفاده از باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، عملکرد بهتری را در زمینه نگهداری باتری خواهد داشت.

نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا