بازی هافناوریکسب و کار

بهترین برنامه‌های اندرویدی سال 2019 را بشناسید: به انتخاب Sam BeckMan

سال 2019 به پایان رسیده است و وقت تصمیم گیری نهایی برای بهترین‌های این سال است. از تلفن‌ همراه گرفته تا بخش کامپیوتر همه و همه در رقابتی سخت بودند و سال 2019 سال خوبی برای تمامی کمپانی‌ها بود.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که سال 2019 با اینکه برای تمامی کمپانی‌ها سال عالی بود اما درگیری‌های زیادی را نیز برای بعضی از شرکت‌ها مثل هوآوی ایجاد نمود. مطمئنا از وارد شدن هوآوی به لیست سیاه کشور آمریکا اطلاع دارید و می‌دانید که هوآوی میت 30 و میت 30 پرو کمپانی هوآوی بدون نرم افزار‌های ضروری گوگل مانند Google Play وارد بازار شدند اما این مورد باعث نشد که از محبوبیت میت 30 پرو کم شود. این دستگاه و نسخه استاندارد سری 30 میت هوآوی فروش بالایی داشتند.

بخش نرم افزار نیز همانند تمامی موارد بهترین و بدترین‌های خود را دارد و همانطور که گفته شد سال 2019 به پایان رسیده است و وقت آن است که به جمع بندی نهایی برای بهترین برنامه‌های این سال بپردازیم. Sam Beckman یکی از کانال‌های فعال در یوتیوب است که در زمینه برنامه‌های اندرویدی و بررسی‌ تلفن‌های هوشمند مهارت‌های خاص خودش را دارد و در ویدیو اخیر خود بهترین برنامه‌های سال 2019 را برای ما آماده کرده است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را از Google Play دانلود و از استفاده از آن‌ها لذت ببرید.

نظر شما چیست؟ بهترین برنامه که در سال 2019 از آن استفاده کرده‌اید را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا