فناوری

باندل جدید کنسول پلی استیشن 5 با طرح Final Fantasy XVI معرفی شد

شرکت «سونی» (Sony) امروز از باندل جدید کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) با طرح بازی «فاینال فانتزی 16» (Final Fantasy 16) رونمایی کرد. این باندل جدید دارای کنترل‌هایی با طرحی ویژه خواهد بود.

تا کمتر از دو ماه دیگر، بازی انحصاری مورد انتظار Final Fantasy XVI در بازار عرضه می‌شود. «سونی» به همین مناسبت تصمیم گرفت از باندل جدید کنسول «پلی استیشن 5» با طرح این بازی رونمایی کند. این باندل به صورت محدود از چهارم ماه مه (4 اردیبهشت 1402) امسال پیش‌فروش می‌شود و ظرفیت خرید آن بسیار محدود خواهد بود. شرکت «سونی» اولین تصاویر از باندل مذکور را در صفحه توییتر به اشتراک گذاشت.

باندل پلی استیشن 5 با طرح final fantasy

قیمت خرید باندل ویژه پلی استیشن 5 با طرح بازی Final Fantasy

البته خبر معرفی باندل ویژه Final Fantasy 16 از سوی شعبه «سونی» ژاپن منتشر شده است. این گمانه‌زنی به وجود می‌آید که این باندل ویژه در تاریخ 22 ژوئن تنها برای کاربران ژاپنی قابل دسترس خواهد بود. قیمت باندل کنسول PS5 با طرح بازی FFXVI معادل 56 هزار و 980 ین خواهد بود. کنترلر بی‌سیم با طرح ویژه بازی مذکور هم با قیمت 8 هزار و 980 ین به فروش خواهد رسید.

در صورت عرضه باندل ویژه کنسول PS5 در آمریکای شمالی، پیش‌بینی می‌شود قیمت آن حدود 549.99 دلار برآورد شود. بازی Final Fantasy XVI در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر 1402) عرضه خواهد شد.

  • شایعه: کارت گرافیک RX 7600 XT در تاریخ 25 می عرضه می‌شود
  • پیروزی بزرگ سونی؛ مخالفت سازمان CMA با خرید شرکت اکتیویژن توسط مایکروسافت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا